Bartu Cenk ve sınıftan bir kaç arkadaşla kantinde yemek yerden Semihi fark etmemle duraksadım. yaptığım hoş değildi madem angelleyecektim ne diye takibe alıyorsun. Hiç benlik şeyler değil bunlar. Çocuğun suratına bakmaya yüzüm y.. Niye bana doğru geliyor. Yemeğine odaklan, yemeğine odaklan,yemeği...
'Biraz konuşabilir miyiz İnci?' beklemediğim bi kibarlık var sesinde. bizimkilere baktım. çocuğu yiyecek gibi bakıyorlar, sakin ol sorun yok, hafifçe gülümsedim.
'Tabii olur, konuşalım.' kalkabilmem için geri çekildi. bizimkilere hemen geliyorum işareti yaptım, Semihin arkasından bahçeye çıktım. önce ben söze başlamalıydım en azından yani ne bileyim. durduğunda bahçenin sakin bir köşesinde çardakların yanındaydık.
' Rahatsız olmanı anlayamıyorum İnci' tamam bu biraz fazla özgüvenli bir sesti
'Rahatsız olacağın bir şey yaptığımı düşünmüyorum.' hadi kızım sakin sen yaparsın
' Hoş olmadığının farkındayım ama ben durum daha karmaşık ve kötü bir hal almasın diye öyle yaptım. ' oldukça kendinden emin ve tiye alıyormuş gibi bir gülümseme belirdi suratında
'Arkadaşlarının benden hoşlanmadığının farkındayım. Ama tanışıp konuşmak istiyorum belki biraz daha fazlasını' Ha? ciddi misin sen ? Kerhanecim var benim bee sen ne dirsen?
hafifçe gülümseyerek 'Benim tanışıp konuştuğum ve daha fazlasını istediğim biri var'
'Tüh bee, gitti gül gibi kız.' kıkırdadım o da gülümsemeyle karşılık veri
'Neyse artık sağlık olsun ben şansımı denedim. sonra görüşürüz fıstık.' dedi yanağımdan masak alırken. arkasını döndüp yürümeye başlayınca ben de kantine yol alıyordum.
'İncii'
'Efendim'
'Arkadaşlarına söyle benden sana artık zarar gelmez. Engelide kaldırırsın bir ara artık.'
gülümseyerek karşılık verdim ve bizimkilerin yanına döndüm
ben gayet sakin yemeğimi yemeye devam edince üzerimdeki bakışlar öfkeli bir hal aldı. yukarıkımahalle grubundan bir sürü bildirim vardı. gruba girdiğimde olanarı Şuleye anlattıklarını anladım.
'ee konuşmayacak mısın ne diyor Semihciğin'
'yarın beni istemeye geleceklermiş, nasıl çikolata istersin diye sordu'
'bokumu alır o kim kız veriyor ona?' bunu söylerken Bartunun ve bana aptalmışım gibi bakan Cenkin suratı çok komikdi ve ben daha fazla dayanamadan kahkkahayı bastım
'aramızda sizin düşündüğünüz gibi bir şey olmayacağını konuştuk ve size zarasız olduğunu söylememi istedi. Ayrıca fazla abarttınız gayet kibar davrandı ve hayır dediğimde üstelemden rahatsız etmeyeceğini söyleyip gitti'
'aferin yola gelsin böyle' bunu diyen Bartu tavrını yumuşatacağa benzemiyordu ama Cenk
'Kanka bence de biraz abarttık senin benim gibi herif işte' dedi demesine de Bartu kafasıyla geçiştirip durdu.
sonra..
Sonra kalkıp geometri dersine girdik.
.............
düz yazmak çok karmaşık :/ saçma geldiyse kusura bakmayın pls
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gizli numara: sen ~ texting
Humorgizli numara : sınavın kötü geçerse çok şey yapma seneye birlikte hazırlanırız gizli numara: başarılar dilerim . . Akif: görmek istiyorsan yakına gelmelisin Akif: bu aptallığınla da bu pek mümkün değil