t z d r t

68 2 0
                                    

gizli kişisi kaydedildi
Akif: selam
gizli: naber, ne yapıyorsun
Akif: yenilgiyi sindirmeni bekliyorum
gizli: höst ulan
gizli: yanii ayıp oluyor kerhaneci
Akif: cömdkşmimçsd
Akif: neyse, nasılsın?
gizli: iyiyim sen nasılsın
Akif: iyi aynı işte
Akif: aslında..vaktin varsa sahile gelsene
Akif: kalabalık değil bisiklet yolu da sakin hem
gizli: olur
gizli: sen nerdesin
gizli: ben hazırlanıp geliyorum
.
.
basket maçı bir bahanemdi ve ben bir sonraki buluşmamızı basıl ayarlarım diye kara kara düşünürken yerde aradığımı gökte buldum. Tamam Akif'ten hoşlanıyordum ama her şeyden emin olmak için onunla vakit geçirmem şarttı bu onun içinde geçerliydi, benim hakkında ne düşündüğünü çılgınca merak ediyorum ama aramızda bunu soracak kadar bir samimiyet varmıydı bilmiyorum. "İncii hey burdayım"
"Kaptırmışım kendimi fark etmedim"
anladığını belirtir çekilde salladı başını. "Ben deli gibi açım, bir şeyler yemeden şurdan şuraya gidemem" oturduğu yerden kalkıp ikimizi de büfeye sürükledi. Ben limonatamı almış kayalıklardan birine oturduktan az sonra o da tostuyla yanıma geldi. gelirken yarısını yediği tostunu bana uzatırken "Yemek istemediğine emin misin" gülümsemekte yetindim, önüz silkip yemeye devam etti. "Senin için sorun olmayacaksa akşam buralarda canlı müzik olacak, kalırız diye düşünmüştüm." eve geç gitmem sorun yaratmazdı, yakın zamanda yiyeceğim hiçbir halt sorun yaratmazdı. Annemle izin alacağım bir muhabbetimiz yoktu şu an. "İncii, sorun olur mu diyorum?"
"A şey problem değil kalıp dinleriz" "Güzel" tostu bitince bisikletlerle biraz turladık beni denizin çok güzel gözüktüğü bir uca getirmişti, orda bir kaç saat konuşup müzik dinleyeceğimiz yere geçmiştik. Akif konuşuncada mükemmel bir insan daha konuşmanın ilk dakikasından aptal aşıklara dönmüştüm bile şimdi gel kıyalım nikahı dese sesim çıkmaz kıyardım nikahı.
.
"Sana evine kadar eşlik edeyim." "Sen yolunu uzatmış olacaksın size kadar bisikletlerle gidelim ben ordan otobüse binerim" ısrar etmek isteyen bir gözle baktı bana ama boş yere solunu uzatmasına gerek yok sonuçta. Bisikletine binince ben de onu takip etmeye başladım evinin önüne gelince durduk. "Güzel gündü gizli mümkünse tekrarlayalım bugünü" "Benim içinde öyleydi, en kısa zamanda tekrarlarız bence"  ayağımı yere sürtüp hafifçe ona döndüm "E gel bir sarılalım da öyle git" aniden sırıtıp öne atıldım kısa bir an belimde hissettiğim eliyle heyecanlanıp geri çekildim. "görüşürüz kerhaneci"

Akif: bu hitapla bir ömür geçmez güzelim, başka bir hitap mi bulsan?

gizli numara: sen ~ textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin