t z y d

69 2 0
                                    

"İnci uyan artık bak yoksa çadırla birlikte götüreceğim seni" Bartunun yüksek sesli tehdidiyle gözlerimi açıp dar alanda gerinebildiğim kadar gerindim. "Kedi misin kızım sen" söylediklerine kulak asmadan çadırdan çıktım. "Sana da günaydın canım arkadaşım" omuz silkip ayakkabılarının bağcıklarına yöneldi ben de lavaboların olduğu tarafa yöneldim. Bugün burada ne yapılacak tam bilmiyordum bir yarışmadan söz etmişlerdi ama pek kulak astığım söylenemez. 

Akif: günaydın uykucu kedi 

Akif: uykuluyken tam bir kediye benziyorsun 

gizli: günaydın kerhaneci

Çadırına veri döndüğümde değiştirdiğim kıyafetlerimi içeri savurup büfeye yöneldim. Bartu ve Cenk çoktan bir şeyler almış masalardan birine kurulmuşlardı bile. Ne yiyebileceğini bakarken yanımda beliren tepede paralayan güneşi kesip bana gölge oluşturan bedene baktım. Akif'ten başkası değildi. "Yarışmalara katılacak mısın?" "Bilmiyorum daha ne olduklarından bile bihaberim." "Güzel olacak katılırsan haberim olsun ayrı grupta yer almak isterim." kısa bir an donup sadece yüzüne baktım o da sırıtarak bana bakıyordu. "Bir şeyler yedikten sonra bakarım haber veririm meram etme." anladığını belirten bi baş hareketi daha sonra sırtımı sıvazlayıp yanımdan uzaklaştı.

"Yarışmalardan haberiniz var mı?" masaya oturup yemeye başladım. "Cenk'le baktık güzel bir şeye benziyor ama katılmak için bir grup kurmamız lazım üç kişiyle olacak şey değil." verecekleri tepkiyi bilmediğimden söylemekte çekiniyordum ama.. "Akiflerle birlikte katılabiliriz aslında" yavru kesi gülüşümle kurmuştum cümleyi. Cenk küçük bir kahkaha atıp "Bana uyar." ikimiz de artık Bartuya bakıyorduk. "Sorun değil bana da uyar." el çırpıp ikisinide ıslak ıslak öptüm. "İnci yapma be yavrum yanağım salya oldu." Bartuya gülümseyip telefonuma sarıldım

gizli: Akif 

Akif: katılıyorsun değil mi??

gizli: evet katılıyorum da 

gizli: bir grup olmamız gerekiyormuş ve yani

Akif: senin arkadaşların ve benim arkadaşlarım ancak bir grup sayısına ulaşırız zaten  

gizli: e iyi o zaman 

Akif: kahvaltını yaptıktan sonra yanına gel adımızı yazdıralım

gizli: olur gelirim
.
kahvaltıdan sonra Akif'e mesaj atıp kayıt yaptıracağımız yere gittim. ben geldim geleli beş grup adını yazdırmıştı.Bu kadar kalabalık olduğumuzu düşünmüyordum. Akif'i beklerken tanıdık bir yüz görüş açıma girdi. Gördüğüm Semih'ten başkası değildi. Beni fark edince yanıma geldi. "Vay vay kimleri görüyorum." "Ben de aynı şeyi senin için söyleyecektim." ikimizde gülüyorduk. "Yarışmalara katılmak için mi bekliyorsun."  başımı olumlu anlamda sallayıp kısaca Akif gelmiş mi diye baktım. "İstersen benim grubumda yer alabilirsin." tam bir grubum olduğunu söyleyecekken Akif yanımızda belirdi. Soran gözlerle sessizce bize baktı. "Bir grup kurduk biz teşekkür ederim Semih." "Ne demek her zaman, sonra görüşürüz bebek." yanağımdan makas alıp uzaklaştı. "Kurstan bir tanıdık sadece" neden açıklama yapıyordum sanki. Akif   pek önemsemeden beni ad yazdıracağımız masaya yönlendirdi. Sırtımdaki eli beni heyecanlandırırken geriyordu aynı zamanda. ikimizde arkadaşlarımızın ismini söyledik görevli kadın bize grubumuzun adı olacak bir numara ve yaratılmaları anlatan bir kağıt verip uzaklaştırdı. Grup numaramız 9, dokuz benim için soğuktu her sayıyı sıcak ya da soğuk diye gruplandırırım. ''Ben üzerime rahat bir şeyler giyip yarışma alanına geleceğim br saat içinde toplarlar zaten bizi.'' şu an üzerindeki kot şorttan rahatsız olabilrdi. Benim de üzerimi değiştirmem gerecekti. ''tamam yarışma alanında görüşürüz.'' Altıma bir eşofman giyip yarışma alanında Bartu ve Cenkle insanları beklemeye başladık. Az sonra Akif arkadaşlarıyla yanımıza geldi aralarında tek kızdım ve bu biraz garip hissettirdi. Garip ve rahatsız. Gerildiğimi anlayan Bartu kulağıma eğilip. ''İstemezsen çıkabiliriz.'' ona gülümseyip yanımiza gelen gruba baktım. Hepsinii yüz olarak tanıyordum ama yalnızca Akifin ve Ekinin ismini biliyorum.  Yanımıza geldiklerinde nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde herkes  herkesle tanışıp tokalaşmıştı. 8 kişi anlamsız birbirine bakarken dayanamayıp yakınımızdaki masaya oturdum. Akif yanımda bir yere oturduktan sonra ad yazdırdığımız kadın kalabalığı açıklama yapmak için hazırlıyorsu.

gizli numara: sen ~ textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin