Λίγη από τη ζωή τους.

3.1K 343 8
                                    


Άπλωσε το χέρι της ψάχνοντας για το κορμί του μα άγγιξε μονάχα το κενό. Πάλι κοιμήθηκε κάτω....σκέφτηκε γυρίζοντας πλευρό για να κοιμηθεί λιγάκι ακόμα μα δε τα κατάφερε. Είχε αρκετές δουλειές και η πιο βασική ήταν να κατέβει στη κεντρική πόλη για ψώνια . Ντύθηκε και κατεβαίνοντας τον είδε  στη πολυθρόνα ενώ πάνω του ήταν ξαπλωμένο το γατί 

"Είναι που δεν το ήθελες κι όλας!" Σχολίασε χαρούμενη πλησιάζοντας για να τον φιλήσει μα ξάφνου η γάτα άνοιξε τα μάτια και νιαουρισε δυνατά. 
"Ήρεμα μικρούλι μου ! Εγώ είμαι..." εκείνο έδειχνε επιθετικό και με τη σκέψη ότι το τρόμαξε , η Τζέιν κράτησε απόσταση παρατηρώντας το. Είχε σηκωθεί πάνω στο γυμνό του στήθος, η ουρά του πηγαινοερχοταν σαν φίδι δεξιά και αριστερά ενώ το κεφάλι του ήταν ελαφρώς γυρισμένο προς το πλάι.

"Έλα να σε κατεβάσω μικρό μου..." είπε απλώνοντας τα χέρια για να το πιάσει κι εκείνο άνοιξε τη μουσούδα , σήκωσε τα μουστάκια του και έδειξε τα δόντια του. "Κίαν!!!" Φώναξε η Τζέιν κι εκείνος βγαίνοντας από τον ύπνο χασμουρηθηκε και τέντωσε τα χέρια ψηλά. "Κίαν!!" Ξανάειπε η Τζέιν

"Μη φωνάζεις μάτια μου πρωι πρωί..."

"Το γατί!" Είπε εκείνη ανήσυχη

"Τι τρέχει με το γατί; Το σκότωσα χθες;"

"Κίαν ανοιξε τα μάτια σου !"

Βγαίνοντας τελείως από τον ύπνο, τα άνοιξε και το είδε πάνω του. Η κίνηση του να το πιασει και το πετάξει στο καναπε αστραπιαία....

"Ειλικρινά αν το ξαναδώ πάνω...." ξεκίνησε να λέει μα βλέποντας την απορία στα μάτια της Τζέιν σταμάτησε "Τι τρέχει;"

"Τίποτα...Απλά ήρθα να σε ξυπνήσω και έδειχνε επιθετικό προς το μέρος μου...Φοβήθηκα προς στιγμήν.."

Ο Κίαν εξαφανίστηκε για λίγα δευτερόλεπτα και όταν επέστρεψε ήταν ντυμένος.

"Χθες βράδυ δεν έφευγε από πάνω μου. Άσε που με γρατζουνησε κι όλας! Ίσως είναι άγριο. Δεν νομίζω πως η ιδέα σου να το κρατήσουμε είναι καλή!"

Η Τζέιν κάθισε στο καναπέ παίρνοντας χαρτί και στυλο για να γράψει τη λίστα με τα ψώνια και το γατί κουλουριαστηκε στα πόδια της παίζοντας με τα μακριά της μαλλιά.

"Υπερβολές. Κι εγώ φοβήθηκα  λιγάκι αλλά νομίζω πως το τρόμαξα γιατί το ξύπνησα. Λοιπόν, πάω στο κέντρο. Θα μείνεις η θα βγεις για εξερεύνηση;"

"Θα φτιάξω ένα καφέ και θα βγω. Αυτό θα το αφήσω να τριγυρίζει έτσι εδώ μέσα;"

"Αμάν μωρέ Κίαν...Τι θα κάνει δηλαδή;"

Demons: The PrinceWhere stories live. Discover now