03

509 45 28
                                    

Seri geçiş bölümü yine. Bir iki bölüme bir şeyler olçak hehe.

.
.
.
.
.

İki genç bir zamanlar beş kişi geldikleri yerlerden birinde, özellikle tehlikeli bir kısımda oturmuş ayaklarını aşağıya sarkıtıyorlardı.

Yıldızlar onlara net görünmeye başlamış hava daha da kararmış akşam olmuştu. Böylece Zayn yıldızlarla birlikte arkadaşına kavuşmuş hissediyordu.

Bu garipti daha dün hiç kimseyi yanında istemiyordu şimdiyse içinde garip bir boşluk hissediyordu, belkide küfür edip odasından çıktığı psikiyatristi haklıydı. Zayn bir depresyona girmek için kendisini yalnızlaştırmış sonra da yalnızlıktan şikayetle depresyona girmişti. Kimsenin suçu yoktu sadece Zayn didikleyip bir şeyler çıkartıyordu.

Mesela Harry ona ne yapmıştı da bir kere bile aramamıştı Harry'i?

Louis'i de kendi yalnızlığına çekmişti onu da o ortama sokmuş etkilenmesine sebep olmuştu. Ot ve uyuşturucu beraberinde isyan ve tahammülsüzlüğü getirmişti bu durumda daha şimdi oksijen alan aklı mantığı bulmuş buna rağmen direniyordu.

Daha yeni toparlanıyorsun kendine gel!?

Toparlanmak? Bu neye göreydi peki? Gece hayatına başlamak ve arkadaşlarını bırakıp çıkar ilişkileri kurup yapayalnız olmak mıydı toparlanmak? Ya da ona söylenenleri rahatça inkar edebilmesi için kimsesiz kalması mıydı?

Aslında buydu. Kimse onu bir şeyle tehdit edemezdi. Ailesiyle de konuşmuyordu şuan, bir sevgilisi de yoktu her ne kadar sevse de yoktu ve kimse sevdiğini bilmese de olurdu, bir arkadaşı yoktu, bir suç ortağı, bir çocuğu, bir evi yoktu. Zayn o kafeste özgür olmaya çalışıyordu. Bunu kısmen de başarıyordu.

Peki kalbi bu kadar boşlukla bu yarım özgürlüğe razı mıydı?

Bunun cevabı hayır olduğundan Zayn kaçmıştı. Bir yıl boyunca kaçmıştı ama şimdi kalbinin koca bir kısmı yanında oturmuş ona bakarken daha ne kadar kaçabilirdi?

Harry onun için çok önemliydi tıpkı diğer üç aptal gibi ama onlara sahip olursa boyun eğmek zorunda olduğu o zamanlara dönecekti.

Bunu istemiyordu. Aşkını bile feda etmişken şimdi geri mi dönecekti? Sadakatsizlik kanına girmişti bir kere. Dostluklarına ihanet etmişti ve şimdi bir de geri mi dönecekti!?

Louis bir daha ona dostum demeyecekti sadece sıradan bir ilişkileri olacaktı. Bir daha onunla kuralları çiğneyip cezasını söverek çekmeyecekti. Bir daha sokakta gazeteci kovalamayacaklar, şirketin duvarlarına gizlice penis resimleri çizmeyeceklerdi. Sadece haftalarının nasıl geçtiğini sorup hımlayacaklardı.

Bir manası yoktu dönmesinin şimdi olmazdı. Zayn artık "hatanın neresinden dönersen kardır." denildiği yerde değildi. Burdan sonrası gereksiz bir zarar ve pişmanlıktı.

O yüzden sadece Harry'nin ona olan sistemini dinledi ve bunları düşündü.

Harry onu anlamıştı. Sorun Zayn'ın neyi neden yaptığını bilmemesi ayrıca ne yapacağını da bilmemesiydi.

Baya büyük problem.

Zayn ellerini birleştirip başını eğdi kafası son 6 yıldır karışıktı ve düzelmiyordu.

"Gitmen demek bizi bırakman demek değildi neden bunu yapıyorsun? Yine sık sık görüşürdük sen kendi işini yapardın...ne bu bizi silme merakın anlamıyorum? Atlamak istiyorum burdan...hem zaten bunu yapmamam için bir sebebim de yok. Sinirimi bozma!" sonra Zayn'e döndü ve Zayn daha bakmadan "Aslında sinirimi bozuyorsun zaten.. Ah bu haline alışmam lazım sanırım. "

Always On One DirectionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin