Bakmayın hızlı geçtiğime finalden sonra ek bölümlerde minnak ayrıntıları vericem
🙆♀️.
.
.
.2017
"Bu doğru mu yani? Promo DEĞİL? Hadi ordan Liam! Bende inandım!"
Nıall, Zayn'in kulağını sağır falan etmeye çalışarak konuşuyor konferans yaptıkları halde yanında çıkartacağı sesten bir şey eksiltmiyordu.
"Evet diyorum inanması çok mu zor?"
Liam sitem mi ediyordu yoksa Zayn'e öyle mi gelmişti? İnkar etmiyordu?
"Kusura bakma dostum cidden zor. Yani anlarsın ya o... Kadın. Alışkın değilim etrafım ultra gay insanlarla dolu?"
Liam'ın göz deviridiğini görmelerine gerek yoktu tabii.
Biraz uzun süren sessizlikten sonra Louis gülmeye başlayınca Zayn ona küfür etmek için çok hevesli olduğuna emindi. Kendisine güldüğünü biliyordu.
Umrunda değildi ki! Zayn de göz devirdi.
"İkinizde göz devirdiniz hissediyorum! Ziam real ben gidiyorum!"
Nıall kendi kendisini tutamayıp konuşmuş sonra da linç yememek için ciddi ciddi sohpeti sessize almıştı.
"Boş boğaz!"
Hattın ucundaki Nıall görmeyeceklerini bilse de Louis'e dil çıkarttı.
Ona neydi canım!
Kısa saçlarına hala alışamamış olan Harry ise onları dinliyor bir yandan da boş boş elini saçlarına atıp iç çekiyordu.
Amma zordu buna alışmak.
Yinede alışmayı askıya alıp kendi telefonuna iyice eğildi sonra da o korkunç aksanıyla konuştu.
"Dostum neden biraz hayatlarımızın çok ileri düzey gerçekçi gelen yalanlarını konuşmayı kesmiyoruz."
"Dostun değilim kendine gel?"
"Tamam dostlarım ve eşim neden biraz-"
"Yüce tanrım Harry tamam anladık!!"
"Kes sesini yoksa sana dostum demeye başlarım!"
"Siz ikiniz bir evde nasıl sakin sakin kalıp aşk evliliği yaptınız hala aklım almıyor!"
"Kes Payno."
"Yani Louis üzgünüm ama Larry mantığını hala anlamış değilim. Kusura da bakmayın hem bu kadar didişip hem de nasıl yedi yılıdır birliktesiniz?"
Nıall, Larry lafından sonra konuşmaya dahil olup tabiri caizse bağırdı.
"ÇÜNKÜ LANET OLASI SİZİN AKSİNİZE AYRI AYRI DEĞİL BİRLİKTE SAVAŞTILAR SHIPİMİ RAHAT BIRAKIN! "
Ve evet tekrar konuşmayı alta aldı. Bunu biliyorlardı çok belli değil miydi?
"Liam alış artık Larry dünyanın en iyi shipi"
"Harry sen alış artık alışamıyorum."
"Liam sen alış, alışmana alışamıyorum demene alışamıyorum."
"Bu sikik kelime oyununu hemen kesin."
"Dikenlerini gösterdi çocuklar geri çekilin."
"Kes Malik."
"Sen kes Tomlinson."
"Neden Louis makas mı?
"HARRY!!! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always On One Direction
Fanfiction"Merhaba " "Z-zayn ... Kalifornıya'dayım ve eskiden kim olduğumuz hakkında düşünüyorum" ◾◾◾◾◾ °Azcık angst °One Direction kardeşliği °Gerçek hayata yakın tahmin - Zaman 2016-2017-2018-2019 - (DÜZENLENEMİYOR VE BİTEMİYOR)