Kitabı okuyan kaldı mı bilmiyorum lwldiqifiw ama bu kitap bitmeden yaşayamam.Ve size ahan 26 kadar bölüm yazdım okuyun okuyun bitmez.
Bir de bazı yerleri azcık değiştirdim kafanızı gıdıklayan bir şey olursa kesin ben değiştirmişm ama siz çoktan yanlış olanı okumuşsunuzdur.
.
.
.
.2017
Onca tecrübeye rağmen durup durup aynı yere gelmek için ne tür bir çaba harcıyorlardı?
İnsanlar büyüdükçe tahammülsüz mü olurdu böyle yoksa bu onların derdi miydi?
Zayn'e o kadar karışık geliyordu ki her şey...
Liam'ı seviyordu, Louis onun kardeşi gibiydi ve Harry'e duvar boyaları kadar ihtiyacı vardı. Nıall ise onun kayıp dert ortağıydı.
Bunlar doğruydu ama sürekli ipler geriliyordu.
Liam'a o kadar bağımlı olmak Zayn'ın hala alıştığı bir şey değildi. Bu çok korkunçtu bir bakıma. Bu kadar sevgi çok zararlı olmaz mıydı? Louis ise çok beklentiliydi Zayn bunları karşılayamıyordu. Harry'e ihtiyaç duysa da istediği şeyi ondan alacak kadar vakit yoktu. Pekala Nıall hep oradaydı.
Zayn çok mu saçmalıyordu? Kim sevmek ve sevilmekten kaçardı? Kim kardeşi gibi gördüğü adam için bazı sınırları aşmazdı? Ya da ihtiyaç duyduğu dostluğu için vakit açmazdı?
Zayn yapamazdı. Her şeyin bir dengesi olmalıydı. Sevginin de kardeşliğinde. Herkesin sınırları olmalıydı. Zayn'ın vardı ve Liam bundan rahatsızdı. Oysa Zayn böyleydi. O kendisine bir şeyler saklamayı severdi bu onu özel hissettiren tek şeydi belki de.
Louis bile onu anlamıyordu bazen. Zayn onun zeki çatlağın teki olduğunu biliyordu ama o da bazı şeyleri içinde yaşayıp insanların bunu biliyor olmasını beklerdi. Zayn nerden bilebilirdi ki? Kendisine yaklaştırmıyordu bir sorunu olduğunda. Tamamen yalnızlaşıp hayattan kopuyordu. Zayn eli kolu bağlı kalırken o ne bekleyebilirdi ki bu durumda? Harry ise insanı deli ediyordu. Tek düşüncesi insanlar ve sevgiydi onunla normal bir muhabbet edemiyordu ve hatta kafayı yediğini düşünüyordu. Dünya'nın hala iyi olabileceğini düşünüyordu resmen? Ama hayır söz konusu gezegende insanlar vardı ve insanlar varsa asla barış olmazdı çünkü insanlar hiçbir zaman gerçekten sevmez ve sevgi için birlikte savaşmazdı.
Zayn bu tür konularda biraz acımasızdı ne yapabilirdi? Ona kendisi sadece kendi hayatına bakıp saygılı olmalıydı. Ve evet yine ona göre Harry de asla bu kalın kafalı insanları etkilenmeyecekti çünkü herkes kendi hayatına bakıyordu. Kısacası boşuna uğraşıyordu tabii Zayn'e göre. Nıall, yani o da biraz sabah akşam eğlence kafasını aşsa ve tam da İrlandalı gibi davranmasa en azından konuşabilirlerdi. Ama hayır o da umursamaz bir mizaca sahipti.
Zayn şunu fark etti, onu ancak kendisi anlardı ve önceliği de hep kendisi olmalıydı. Kendisini kıracak işlere el sürmezdi. Louis'nin aksine kendisine asla zarar da vermezdi. Ama bunu Louis'e anlatamıyordu işte. Yemeden içmeden kesilip sigara içmek hep çözüm değildi. Tüm hayatı Harry'nin ve ailesinin etrafında dönüyordu, onlara bir şey olsa veya araları bozulsa Louis tamamen kapanıyordu ve bu kesinlikle Zayn Malik sistemine aykırıydı. Sevmek, aşık olmak, aileye sahip olmak ona da iyi geliyordu ama bunun onu ele geçirdiğini fark eder etmez mesafeyi yapıştırıyordu. Abarttığı an denge bozulurdu. Ama şunu bilmiyordu, Zayn çoktan abartmamayı abartmıştı.
Hem o daha geçen ay güya sigarayı bırakmıştı ama gelin görün ki şimdi tekrar eline alıyordu. Ayrıca kısa ve kalın sigaralar ona göre değildi, buna rağmen elinde tam da ondan vardı. Bunu neden yapıyordu o da bilmiyordu, belki de Louis ile sigara içiyor gibi hissetmek içindi sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always On One Direction
Fanfiction"Merhaba " "Z-zayn ... Kalifornıya'dayım ve eskiden kim olduğumuz hakkında düşünüyorum" ◾◾◾◾◾ °Azcık angst °One Direction kardeşliği °Gerçek hayata yakın tahmin - Zaman 2016-2017-2018-2019 - (DÜZENLENEMİYOR VE BİTEMİYOR)