Siedziałam w tej wannie 3 godziny... Już nie płakałam bo stwierdziłam , że na takich frajerów nie będę marnować łez.
Do drzwi zaczął pukać mój brat słyszałam więcej osób więc wyszłam z wanny ubrałam się i poszłam do drzwi przed nimi ujrzałam moje przyjaciółki i chłopców. Tomek od razu wrzucił mi się w ramiona.
Poszliśmy na dół zobaczyłam że jest pełno whiskey które uwielbiam. Chipsy popcorn itp. Było tego mnóstwo usiedliśmy i zaczęliśmy jeść i pić muzyka grała i wszędzie walały się butelki po i z alkoholem. Siedzieliśmy i dobrze się bawiliśmy. Zapomniałam już o tamtych debilach. Aż w końcu urwał mi się film.
Obudziłam się w jakieś piwnicy chyba bo nie widziałam okien. leżałam na jakimś materacu przykryta kocem. Śmierdziało strasznie jakimś grzybem moczem itd. zobaczyłam w rogu dziewczynę chciałam podejść ale nie udało się upadłam na ziemię bo byłam obiema nogami przykuta do łańcucha. Stwierdziłam że ją zawołam.
- Ej ty haloo słyszysz mnie. - mówiłam głośnym szeptem.
Odwróciła się zapłakana i rozmazana zauważyłam że jest naga i że siedzi na małej poduszce było tutaj naprawdę chłodno.
- Yymm co chcesz. - mówiła przez płacz
- Wiesz gdzie jestem i co tutaj robię ? - powiedziała że jestem w piekle i że zaraz przyjdą dać nam jeść i lepiej żebym się położyła i udawała nie przytomną bo inaczej mnie zgwałcą.
Wystraszyłam się i poszłam szybko na materac leżałam i patrzyłam na nią. Aż w końcu otworzyły się drzwi a po schodach zaczął schodzić jakiś mężczyzna. Zamknęłam oczy i lekko patrzyłam co robi .
- Jak się czujesz kochanie zaraz pójdziemy z tąd . - dziewczyna zaczęła płakać. On nic nie zrobił tylko uderzył ją w twarz i zaczął ciągnąć ma górę żeby wstała. Nie mogłam patrzeć krzyknęłam do niego żeby ją zostawił.
Podszedł do mnie odkuł mnie i przerzucił przez barek nic nie robiłam bo wiedziałam że muszę mieć dużo energii. Zaniósł mnie na górę na jakieś łóżko. Leżałam tam a on wyszedł po jakiś 5 minutach weszli mężczyźni z bronią i ubrani w czarne mundury jeden wchodził tyłem i zobaczyłam napis policja...
CZYTASZ
Suka żabsona!~ Żabson
Fanfiction-Jezu Mateusz USPOKUJ się! Wiesz, że jestem z Igorem.- powiedziałam zła na chłopaka. - wiem ale... Igor to twój przyjaciel nie chcesz z nim być to wasza przyjaźń nie związek was połączył kochacie się po przyjacielsku.- powiedział chłopak a ja wiem...