Chapter 7

753 32 0
                                    

Next morning..

Ik pak mijn mobiel en besluit de vermeldingen van gister eens te bekijken, ik zoek eerst terug naar die van rein, ter vergeefs ik kan hem niet meer terug vinden dus ga naar Reins twitter en daar staat ie boven aan. ''Bedankt 013, @sarah je was een leuke IG ;-)'' ik wil schreeuwen maar het lukt niet. Droom ik???? een leuke ig? ik ga terug naar mijn dm's. 

Rein; je moest me dmmen omdat je iets bijzonders had, het voelde niet zoals het normaal bij fans voelt.

Rein; slaap je al?

Rein; reageer zodra je dit leest oke?

Rein; slaap lekker  xx

Shit, waarom val ik dan ook in slaap? Ik dm hem snel terug.

Ik; Goedemorgen Rein! Ja ik sliep al haha, ik ben een beetje sprakenloos.. meen je dit echt?

Lang hoef ik niet op mijn reactie te wachten, voor ik het weet heeft hij namelijk al gereageerd.

Rein; Ja ik meen het, kan ik je misschien ergens zien?

Ik knipper een paar keer met mijn ogen, hij wil me zien. Snel werp ik een blik in de spiegel met als de conclusie dat ik er echt niet uit zie. Ik ren zo hard als ik kan van de trap af richting mama. ''Mam mag ik alsjeblieft met Rein afspreken?'' ze begint hardop te lachen precies zoals ik had verwacht. ''mam ik meen het lees dit dan!!!'' ik geef haar mijn iphone en laat haar het gesprek lezen. ze kijkt verbaasd ''daarom was je gisteravond zo afwezig.. kleed je maar snel om, maar doe voorzichtig'' ''Yes!'' snel druk ik haar een kus op de wang en sprint terug naar boven.

ik; Rein ik mag, waar & hoelaat?

Rein; 13:00 starbucks station eindhoven.

Ik; tot zo! xx

Ik werp een blik op de klok, 11:30, oke ik heb dus precies een uur. Ik poets mijn tanden en doe mijn dagelijkse make-up routine. Daarna ga ik voor de kast staan, wat trek ik aan? Ik kijk naar buiten, het ziet er zonnig uit net zoals gister. Ik trek een skinny jean aan en een t-shirtje. Ik pak mijn iphone, en mijn ov en loop de trap af. ''dag mam, dag pap'' ik pak mijn fiets en fiets richting het station.

Ik; In de trein, ik zie je zo xx

Rein; zie je zo xx

Gelukkig reageert hij nog. Ik open instagram en scroll wat door mijn timeline, rein heeft een foto geplaatst van gister tijdens invisible girl, ik kijk naar mezelf en besef me hoe verliefd ik naar rein kijk en besef me dan dat ik me dadelijk helemaal geen houding weet aan te nemen. Ik ben dadelijk alleen met mijn idool, als het nog als idool voelt.. Ik weet het niet. ''Station Eindhoven'' Veel tijd op te piekeren heb ik niet. Ik neem een diepe zucht stap de trein uit, en loop regelrecht naar de Starbucks.

It happend and i don't know why.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu