Rein laat me los, we kijken elkaar aan. Ik wil iets zeggen maar Rein legt zijn vinger op mijn lippen. ''Niks zeggen het is al goed zo.'' Of het goed is weet ik niet maar ik geniet zo van dit moment. Ik vergeet even alles, tot dat er mainiacs op Rein afstappen. Ik hoop dat ze me niet herkennen maar ben er bang voor.. En jawel here we go. ''Rein mag ik op de foto?'' ''O mijn god Sarah wat doe jij hier met Rein?'' Ik kijk naar Rein hopend dat hij ons hier uit red. ''Ze kwam ook een foto vragen.'' Geen idee of ik boos moet worden want eerst kust hij me en nu doet hij alsof ik een fan ben. Ik voel een kneepje in mijn kont. Ik kijk naar Rein, ik snap precies wat hij bedoeld. Hij wil het nog even stil houden en daar ga ik mee akkoord, ik maak een foto met ze en hun met Rein, dan gaan ze. Ze kijken niet meer vreemd, ik denk dat ze er van uit gaan dat ik ook ieder moment weg zal lopen. ''Saar dit heeft geen zin, wil je mee naar mij?'' Wil je mee? Duh wil ik mee ik wil niets liever. Ik word rustig van binnen. ''Is goed.'' We lopen richting Rein's fiets en fietsen richting zijn huis, als we er bijna zijn fietst hij zachter. ''Als er mainiacs staan dan gaan we achterom'' Als Rein net de voordeur kan zien, en ziet dat er geen mainiacs staan gaan we voorom. Ik stap af en volg Rein naar binnen. ''Mam??'' ''Chrisje???'' Een reactie uit de keuken volgt. ''Rein we zijn hier.'' Ik schrik en tik Rein aan. ''Wat moet ik zeggen en waar the fack ken ik je van?'' Even kijkt Rein geschrokken terug, ik zie aan zijn blik dat hij hier ook nog niet over na had gedacht. ''Komt goed, volg mij.'' Ik loop achter Rein aan richting de keuken en stel me netjes voor, eerst aan Chrisje, dan aan zijn moeder en zo volgt de rest. ''En waar ken je Sarah van Rein?'' ''Via daan.'' Zegt Rein komt om er vanaf te zijn. ''We zijn boven.'' We lopen de trap op richting Reins kamer. Hij ploft op bed. ''Kom maar zitten hoor, nu kunnen we elkaar eindelijk beter leren kennen.'' Ik kijk verbaasd. ''Leren kennen?'' zeg ik een beetje zenuwachtig. Rein lacht. ''niet zo sukkel, gewoon, over je leven, je hobbies enzo.'' Ik ga naast hem zitten en begin te vertellen. ''Nou mijn naam weet je al, ik ben 16 en kom binnenkort in Waalre wonen, we verhuizen echt heel erg vaak dus geen idee voor hoelang, mijn hobbies? Fangirlen maar daar zal ik vanaf vandaag mee stoppen.'' Rein lacht. ''Doe je ook aan sport?'' ''Nah ben allergisch voor sporten maar af en toe een keer naar de fitniss is geen probleem.'' ''Saar je bent echt leuk'' Ik buig naar Rein toe en geef hem een kus, hij hangt naar voren zodat ik naar achter val op mijn kussen, en komt boven me hangen. Ik voel hij zijn tong toegang vraagt. Gaat dit te snel???