Vandaag is het zover, 4 oktober. Vorige week tinadag, nu een concert. Daar gaan we weer, vroeg uit te veren en zorgen dat ik er op mijn allermooiste uit zie. Weer een vip ticket. Ik open twitter en scroll door mijn timeline heen. Ik zie dat mijn allerbeste vriendinnetje al wakker is. Samen met haar heb ik vip. Haar naam is Lisa en ze even gek van MainStreet als ik. Alleen mag zij niet zovaak vip, haar ouders vinden het onzin en zeggen dat het maar een fase van haar leven is en hopen dat ze er snel over heen groeit. Onzin, ik kan er zo boos om worden. Maar goed, terug naar twitter. Ik besluit te tweetten: ‘’Klaar maken voor vip, see you soon @Nilskaller @0547Daan @Reinduif & @Owenplayfair’’ Ik gooi mijn iphone op bed en spring onder de douche. Het is precies 06:30 veelste vroeg eigelijk maar ik had beloofd dat ik er dit keer al om 09:00 zou zijn en omdat papa en mama zoals gewoonlijk geen tijd hebben en al weg zijn moet ik met de trein. Ik haat het verschrikkelijk lange reizen. Ik spring onder de douche uit en sta voor mijn veelste volle kast. Wat trek ik aan? Ik kijk naar buiten, blauwe lucht maar het voelt koud. Ik weet dat het in de zaal echt benauwd gaat worden en dat iedereen zoals gewoonlijk zal gaan duwen. Ik kies daarom voor een kort zwart broekje met een blouseje en jasje en een sjaal. Dat sjaaltje en dat jasje leg ik voor me neer als ik het te warm krijg, maar voor buiten zal ik het wel nodig hebben. Snel begin ik aan mijn haar en make-up, ik styl mijn haar, eerlijk is eerlijk ik zie er goed uit als alles klaar is. Mijn lange blonde haren vallen over mijn schouder. Ik geef mezelf een knipoog, pak mijn iphone en loop naar beneden. Zoals verwacht is er dus niemand thuis. Hoe kan het ook anders?? Ik besluit om lisa een appje te sturen ‘’Ben je er klaar voor? Ik zie je zo!’’ Ik pak mijn laatste spulletjes en niet te vergeten het vipkaartje, prop een boterham naar binnen, gris wat geld van de aanrecht en sprint naar de trein toe. MainStreet, here i come.