Hey, mijn naam is Sarah. Ik ben 16 jaar oud, ik heb je al verteld dat een groot deel van mijn leven zich dus afspeelt op het internet. Wie mijn idolen zijn? Dat was na die tip toch niet meer zo moeilijk? Het zijn namelijk de jongens van MainStreet. Rein, Owen, Daan en Nils. Zij maken nu al ongeveer 2 jaar mijn hoofd gek, mijn bankrekening leeg en laten mijn hart over uren draaien. Ik schrijf fanfictie, ben best bekend op twitter en ga van de ene naar de andere meeting om maar zoveel mogelijk van mijn ''lot genoten'' te ontmoeten. Ieder concert ben ik er 8 uur van te voren. Het is niet dat ik anders niet voorraan sta, want ookal geef ik het niet graag toe, we zijn rijk, pap verdiend genoeg dus ik heb iedere keer vip. maar ik sta daar zo vroeg omdat het een heerlijk gevoel geeft om samen met de andere je idolen op te wachten. Nu klinkt het natuurlijk alsof mijn leven rozegeur en manenschijn is maar schijn bedriegt, het is allemaal niet zo leuk als het lijkt. Door al dat fangirlen zijn mijn punten flink achteruit gegaan, ik steek meer tijd in mainstreet dan in ieder ander ding. Papa is vaak werken en mam? Die is bezig met van alles en nog wat. Een geluk heb ik wel, of nou ja geluk.. Omdat ik na de zomer begin met een opleiding in Waalre verhuizen we deze zomer. We hebben overal gekeken. Natuurlijk ben ik blij dat het waalre is, maar ik ben al zovaak verhuisd dat ik zeker weet dat ik niet langer dan een half jaar een waarle blijf. Of het nou door papa's werk komt, door mama's hobbies of gewoon omdat ze het saai vinden, we verhuizen altijd.