Na een lange terug reis ben ik thuis. Ik plof op bed, wat een dag. Ik besef me goed dat Rein me heeft gevraagd om iets van mezelf te laten weten, geen idee waarom maar ik twijfel.. Tuurlijk, dit is een kans van een uit duizenden, dit gebeurd normaal alleen in fanfictie. Ik droom hier van.. Maar toch twijfel ik. Eerst eens douchen daarna zien we wel verder, ik kleed me uit en ga onder de warme stralen staan. Normaal kan ik heerlijk rustig douchen nu pieker ik alleen maar. Van allerlei dingen spoken door mijn hoofd. Met als een vraag de de heletijd terug komt.. Wat ga ik ermee doen?? Na een halfuurtje te hebben staan piekeren, loop ik in een rechte lijn naar mijn iphone, rechtstreeks naar Rein's twitter om hem te dmmen. ''Hee Rein, ik ben je invisible girl van vandaag, je had me gevraagt om iets van me te laten horen'' kusjes of geen kusjes? oke kusjes. ''xx'' ik klik twitter weg en gooi mijn telefoon terug op bed. Snel afdrogen, pyama aan en haren drogen. Tijdens het föhnen twijfel ik of ik mijn telefoon nu wel of niet hoor overgaan. Ik föhn mijn haren helemaal droog en grijp dan mijn iphone van bed af, ''@reinduif heeft je vermeld'' ik weet genoeg mijn hart klopt in mijn keel. Ik open twitter en zie dat ik 3 dm's heb. Ik weet precies van wie ze zijn. Mijn vermeldingen blijven maar komen, ik heb er intussen 50+. Jeejtje wat gebeurd er en dat allemaal door Rein. Dé Rein. Ik open mijn dm's, mijn hart blijft als een gek kloppen.
Ik; Hee Rein, ik ben je invisible girl van vandaag, je had me gevraagt om iets van me te laten horen xx
Rein; Hee, dankjewel xx vond je het leuk?
Rein; Wil je alsjeblieft niet zeggen dat je een dm van me hebt? anders moet ik op meer fans reageren.
Ik; Oké als jij me verteld waarom ik iets van mezelf moest laten horen.
Voor ik het weet heb ik het al verzonden, klonk het te bot? nee toch? Waarom wil rein niet dat ik het tegen iemand zeg? vragen spoken door mijn hoofd nog meer vragen.
''Sarah kom je naar beneden?'' Ughr mama, daar heb ik nu echt geen zin in. ''Liever niet, ik ben al moe'' ''slaap lekker lieverd'' gelukkig, ik kan boven blijven. Ik heb het al druk genoeg met mijn eigen gevoelens nu. Binnenkort verhuizen we naar waalre, dadedelijk kom ik rein dan tegen en dan?????