Ik ga er mee in, ik geniet echt van Rein. Ik voel hoe zijn koude hand onder mijn t-shirt glijd maar ik hou hem tegen. ‘’nee rein, nog niet..’’ geen idee hoelang ik hem nog kan weerstaan. Ik heb dit al 3457843 keer gedaan in mijn dromen en in fanfictie maar nu is het zo echt. Dan gaat zijn telefoon over. Het is daan. Rein kijkt een beetje geschrokken naar mij. ‘’Neem op en doe rustig.’’ ‘’Met Rein..’’ ‘’Hee gast, wat doe je vanavond?’’ ‘’Ik ben bij Sarah.’’ ‘’De Sarah?’’ De Sarah? Serieus ik ben toch geen voorzetsel. ‘’De Sarah ja’’ roep ik er doorheen. Daan lacht. ‘’hee Sarah!’’ ‘’hee daan’’ ‘’Maar rein ik spreek je nog, we wilde chillen met de jongens maar veel plezier en tot morgen!’’ ‘’Tot morgen?’’ rein kijkt verbaasd. ‘’We gaan inzingen niet vergeten hé!’’ ‘’Jow later!’’ Rein hangt op. ‘’Ik moet morgen inzingen. Wil je mee?’’ ‘’Is goed maar is dat niet kut voor daan? Ik bedoel..’’ ‘’Ik weet wat je bedoeld maar het komt goed, daan is er wel chill mee denk ik.’’ Chill mee.. daar moet ik dan maar mee doen. Hij is er ‘’chill mee’’ dat hoop ik echt. ‘’Waar waren we?’’ zegt Rein en hij begint me weer te kussen. Ik giegel. ‘’je bent echt leuk Rein.’’ ‘’Jij ook saar.’’ Na even gekroeld te hebben, sta ik op om drinken te pakken en besluiten we tv te gaan kijken. Ik pak mijn iphone, veel apps, en tweets en nog meer volgverzoeken. Ik tweet ‘’Avondje met Rein’’ de mainiacs die me al volgende beginnen me als een gek weer te tweetten. Geen haat, gelukkig. Rein kijkt tevreden naar me. ‘’Is het goed als de mainiacs wel blijf accepteren? Ik bedoel dat slotje slaat eigenlijk nergens op, ze komen toch overal achter.’’ ‘’je hebt gelijk, en ik ben trots op jou en op ons.’’ Ik verwijder mijn slotje. Dan valt mijn oog op een tweet in mijn timeline, meer dan 30 keer geretweet. ‘’TBH Rein en Sarah zijn helemaal niet zo heel leuk samen. #SorryNotSorry’’ Ik wil zo graag reageren maar ik weet dat het niet slim is. Ik zie dat Rein hem ook ziet. ‘’Niks van aantrekken wij moeten het leuk hebben samen hun niet.’’ ‘’je hebt gelijk.’’ En ik druk me tegen rein aan.