Ik merk dat Rein mijn twijfels heeft opgemerkt, hij stopt. ''Saar als je niet wil dan hoeft het niet?'' ''Het is niet dat ik niet wil, maar een halve dag geleden zag ik je nog als mijn idool, en nu lig ik hier op je bed, in jou kamer, in je huis, ik zat achter op je fiets.'' Ik ratel door. ''Saar stop, ik was je idool, ik ben nu je vriend, misschien nog wel meer?'' Rein doet de wenkbrauw wiebel. ''Je hebt gelijk maar gaat het niet te snel?'' ''Vind je dat het te snel gaat?'' ''Rein het maakt me niet uit verder wat ik vind. Zie je me nog als fan?'' ''Nee saar, ik zie je als vriendin, ik vind je leuk.'' Met enige twijfel vraag ik het dan toch.. ''Zijn we bezig?'' Zo dat is er uit, een diepe zucht verlaat mijn mond. ''Ja'' Zegt Rein tevreden. ''We zijn bezig.'' Hij geeft me een kus op mijn wang. ''En wat doen we met de mainiacs?'' vraag ik onzeker. ''laten we het een en ander afspreken, jij stopt met van die fangirl tweets te plaatsen, neemt voorlopig een slotje op twitter en als je het niet te erg vind ga je uit appgroepen.'' ''Jeejtje Rein dat is nog al wat. Maar je hebt gelijk, het is of fangirlen of voor jou gaan en die keuze heb ik snel gemaakt. Ik ga voor jou.'' Ik pak mijn iPhone en laat Rein mee kijken, ik zet een slotje op mijn account, en ga uit de appgroepen. Ook verwijder ik mainiacs van snapchat. Dan hangt Rein over me heen. *klik* Rein lacht, ik vraag niks en wacht af. ''Check je insta.'' Voorzichtig open ik mijn twitter, Rein kijkt me hoopvol aan. Hij heeft een foto geplaatst. Van ons samen. ''Because she gives me the love i need.'' Ik geef hem een kus, ''Je bent een schatje Rein.'' Ik weet dat dit al een grote stap voor hem is en hoeveel drama dit gaat opleveren, hij heeft getagged dus mensen weten dat ik het ben. Eigenlijk moet ik er schijt aan hebben. Het overkomt mij ook maar gewoon. Ik moet blij zijn, dat ben ik ook wel maar ik moet niet zo twijfelen. Als het tegen zessen is besluit ik te gaan. Ik bedank Rein's familie en rein brengt me naar het station. ''Zie ik je vanavond nog?'' Ik kijk rein verbaasd aan. ''Gast ik moet nog gaan en je vraagt al of je me vanavond nog niet, je kan ook nu mee naar mij?'' Zonder na te denken stapt Rein mee in de trein. Als we onderweg zijn belt Rein zijn moeder. ''Ik eet bij saar oke, ik weet nog niet hoelaat ik thuis ben.'' Ik hoor hoe zijn moeder akkoord gaat en kijk tevreden naar Rein.