Már egy hónapja együtt vagyunk Jungkookkal, viszont kapcsolatunk alatt most menstruálok először. Nem tudom hogy párom erről mennyit tud de nem hiszem hogy sokat így muszáj lesz elmagyaráznom neki. Majd. Az első két napban jól tudtam titkolni, de harmadik nap iszonyatos hasgörcs tört rám. Éppen szobámban az ágyamon szenvedek mikor Kook nyitott be.
- T/N, egész délelőtt nem jöttél ki a szobából. Mi baj van? - tekintete tele volt aggodalommal majd mikor realizálta szenvedő valómat, oda sietett hozzám majd leült az ágyamra én pedig az ölébe tettem a fejem. Lassan simogatta a karomat és az arcomat ami kicsit enyhítette a fájdalmat.
- Mi baj van kicsim? - kérdezte újra
- Menstruálok és nagyon fáj!
- Menstruálsz? Az meg mi?
- Egyszerübben havi vérzés.
- Te most vérzel?! Úristen! Mi van ha elvérzel és meghalsz?! Ezt nem lehet megállítani?! Valamit nem lehet tenni ellene?!
- Nyugi Kooki! - mosolyodtam el aggodalmán mire ő elég furán nézett rám. Olyan aranyos, hogy ennyire félt. Nem tudom mi lenne velem nélküle! - Ez nem rossz hanem inkább jó és szerencsére nem mindig fáj. Nekem ez egy ritka eset, hogy ennyire kellemetlen.
- De akkor most tényleg vérzel?
- Igen, de ez azért van mert a testem jelzi, hogy képes vagyok gyereket szülni. Persze nem most. Ez éppen az úgymond terméken, időszakom vége.
- És ez meddig tart?
- Nekem 5-6 nap.
- És ez ember függő?
- Lánytól függ a mennyisége, ideje, vagy éppen, hogy mennyire fáj neki.
- És ez nekem is megjöhet?
- Nem dehogy! - nevettem el magam - Ez csak lányoknak van.
- Ó. És tudok segíteni valamit, hogy ne fájjon annyira? - kérdezte nagy fekete szemeit az enyémbe fúrva amitől mindig elolvadok
- Maradj itt velem és ölelj át.
- Ezt kérned sem kell! - mondta majd befeküdt mellém miközben én kicsit hátrébb csusszantam, hogy ő se essen le. Magához ölelt majd magunkra húzta a takarót. Nyomott egy puszit a homlokomra majd lassan megcsókolt. Lábaink összefonódtak és így feküdtünk addig míg mind a ketten el nem aludtunk.Sziasztok. Remélem tetszett az első rész. Hasonló lesz majd a kövi hat is. Addig is sziasztok.
YOU ARE READING
Multifandom Oneshots [Kérések/Nyitva]
FanfictionMinden féle cuccos ami csak a fejemből kipattan vagy amit kértek! 🦒 🔞esetleges lesz pár helyen a +18 de ezt az esetleges rész címében jelzem!🔞 🦖