Ma elég meleg volt ezért megbeszéltük a barátnőkkel, hogy lemegyünk strandolni. Tudtuk, hogy a fiúk úgyis elkezfenek majd hesszelni minket de ezt már régóta leszarjuk. Nem azok a fajta lányok vagyunk akiknek befeszít egy fiú és már szaladnak is hozzá. Tehát összeszedtem a fürdéshez szükséges cuccaimat majd elköszöntem anyától majd beültem a kocsimba, amit amúgy töllük kaptam a jogsi után, és elindultam a strandra. Még csak 18 éves vagyok, de úgy van jogsim, hogy a gyakorlatot apa tanította így egy kicsit előbb kezdtem el és többet is gyakoroltam így elsőre, hibátlanul átmentem. A strand felé persze hogy tele van az út azzal a kurva sok hülyével akiknek nemtom minek autó, ha vezetni sem tudják, de szerencsére baj nélkül értem el a strandig ahol a barátnőim már vártak. Megvettük a hegyeket majd bementünk. Már befelé kaptuk a megszokott "szexi vagy kislány" meg "jól nézel ki, raknálak" és ehez hasonló baromságokat, de mi hatan amint meghallottuk ezeket, csak hangokasn kiröhögtük őket nehogy eltévesszék, hogy éppen őket röhögjük pofán. Amint találtunk egy jó helyet, leterítettük a pokrócokat majd mindenki lekapta a pólóját meg a nadrágját mert az alatt már fürdőruha volt. Aztán mind az hatan kifeküdtünk napozni. Egyszer csak egy, szinte égető tekintetet éreztem magamon. Ránéztem a csajokra akik nyugisan aludtak mellettem. Tehát csak engem szugerálnak, remek. Kényelmes hasonfekvésemből feltápászkodtam majd körbe néztem, keresve az engem szugerálót, ám mikor megtaláltam, nem kicsit lepődtem meg. Hosszabb, szőkére festett haj, vékonyabb testalkatú viszont elég izmos. Ilyenre sem két nap alatt edzette magát. Kedves arca volt, kicsit olyan babás viszont nagyon aranyos.
És úgy szugerált, hogy az már zavarbarjtő volt. Aztán elkaptuk egymás tekintetét. Elvesztem azokban a gyönyörű szemekben. Hogy lehet valaki ilyen helyes és aranyos egyszerre. Hallottam amint a lányok szolnak nekem, de bem tudtam kiszakadni a szemezésünkből. Túl jó volt. Érzékeltem, hogy a fiúnak is szólnak, de egyszerűen nem tudtunk kiszakadni egymás szeméből. Végül én szakítottam meg szenezêsünket egy bocsánatkérő mosoly kíséretében.
- TTTTTTTTT/NNNNNNNNNNNNNNN itt vag még köztünk?! - barátnőm, Kristine most sem bírta megálni, hogy legalább egyszer ne lökjön rajtam egyet aminek hatására én felborultam űlő hejzetemből. Mind a hatan elkezdtünk nevetn majd felrángattak és elkezdtek a víz felé húzni.
- Hová visztek lányok? - még mindig nevettem.
- Úszunk egyet. Gyere. Jó lesz!
- De én nem tudok olyan biztosan úszni!
- Jaj ne hülyéskedj már! Olyan vagy a vízben mint egy sellő. Mi az hogy nem tudsz úszni?! Te vagy hatónk közzül a legjobb úszó!
- Hát jó! - végülis ha úgy vesszük, tényleg úgy szoktam úszni mint a sellők. Az a fajta meg nekem a legjobban. Egyszer alá merültem a víznek, de mivel elég koszos volt, így nem láttam semmit és ezért neki ütköztem valaminek így feljöttem. Mikor ki nyitottam a szemem, egy sötétbarna szempárral találtam szembe magam. A fiú állt szembe velem én pedig ugyanúgy lesokkolódtam mint ő. Alig választott el bennünket egy pár centi.
- Bocsi, nem akartam így neked menni. - az arcom a vörös összes árnyalatában pompázott az ő arcán pedig egy halvány mosoly terült el. Aztán átkarolta a derekam és közelebb húzott magához én pedig a vállához kaptam, hogy azért egy kicsit tartsuk a távolságot.
- Mond csak, hogy hívnak?
- T/N. Téged? - halkan beszéltünk szinte egymás szájára.
- Park Jimin. Mond csak, van kedved megismerkedni?
- Nekem oké. - éppen kérdezni akartam valami személyeset, de ekkor ajkaimra tapadt és lassan kezdte mozgatni párnácskáit az enyémen. Először lesokkolódva álltam előtte, de aztán nyakába karoltam és viszonoztam csókját majd magamhoz húztam. Én a nyakánál, ő a derekamnál húzott közelebb. Levegő hiány miatt válltunk el majd nyomott egy puszit a homlokomra.
- Ja és még azt akartam mondani, hogy nagyon szép vagy. - erre már nem tudtam mit mondani. Csak álltam ott a karjaiban, vér vörös arccal. A víz a felkarunk közepéig ért. Nem tudtam mást csinálni, a vállába temmettem a fejem ő pedig halkan kuncogni kezdett. Kezei a derekamról a hátamra vándoroltak és ott elkezdett simogatni. Olyan furcsa érzés, mintha ismerném már egy ideje, de nem tudom honnan. Tudom, hogy létezik első látásra szerelem, de én őt nem először látom. Még sokáig beszélgettünk a vízben és rájöttem, hogy honnan ismerős. Ugyan abba az általános iskolába jártunk. Bár ő most a hírnév előtt áll, míg nekem ez volt az uccsó évem az egyetemen. Egyszer csak meghallottam Kistine kiabálását.
-TTTTTTTTTTTT/NNNNNNNNNNNNN gyere mennyünk! Anyud hívott hogy mennünk kell haza! - amint oda ért, kilökött Jimin karjaiból, majd a fiúhoz simult és elkezdett a legédesebb hangján beszélni hozzá - Szia szépfiú, mond csak, ni cs kedved egy kicsit játszani? - Jimin ezt egy fintorral díjazta majd bele lökte Kristinet a vízbe majd átkarolta a derekamat és elindultunk ki a vízből. Miután az öltözőben megtörölköztem és átöltöztem, vissza mentem a csajokhoz ahhol Kristine még mindig Jiminre nyomult. Szerencsére pont jókor jöttem, külömben újdonsült szerelmem pofán veri lagjobb barátnőmet.
- Lányok, mi elmentünk! - mondtam, immár strandtáskával a vállamon.
- Mentek? Mégis kivel? - kérdezte Kristine meglepetten és felháborodottan
- Velem. - Jimin hangja halál nyugodt volt. BFF-em majdnem sírásban tört ki, mikor barátom oda lépett mellém, össze kulcsolta ujjainkat majd húzni kezdett a kijárat felé. Kint már sokka nyugadtabban sétáltunk a parkolóig.
- Te mivel jöttél Jimin?
- Szólíts nyugodtan Chim-nek vagy Chim Chim-nek. Amúgy meg busszal. Ott lakom a kertes házas körzetben. Shani utca.
- Én is ott lakom. Shani utca 26.
- Én 30. El kísérnél a buszmegállóig?
- Ne hülyéskedj, haza viszlek.
- Van autód?
- Van. Három hónapja. Jelenleg még friss jogsisnak számítok, de nem vezetek olyan őrültn.
- Ki volt az oktatód? - ezt a kérdést már a kocsimnál tette fel.
- Apukám. Így "barátiba" el tudtam intézni. Amúgy apa említette, hogy most van egy új tanítványa. Egy hozzám hasonló korú fiú. Állandóan azzal viccelődik, hogy majd nem mutat be neki mert a végén hamarabb lesz unokája mint kéne. Egy ideig vicces, de mostmár rohadt idegesítő.
- Megértem. Én most tanulok vezetni és anyám mindig azt mondogatja nehogy megfektessem az oktató lányát mert akkor elver. - erre mind a ketten felröhögtünk. Pár perc volt még az útból, ami csendben telt. A mi házunk előtt oarkoltam le, de mielőtt elköszönhettem volna Chim közbe vágott.
- Mond csak, nincs kedved eljönni velem egy randira?
- Már hogyne lenne. Mikor?
- Mondjuk holnap. Itt előttetek. 10-kor jó?
- Igen.
- És utána meg sétálunk egyet, meg beűlünk valahová. Mit szólsz?
- Nagyin király! Akkor holnap!
- Igen, holnap. - elköszöntünk egymástól. Ő elsétálta a házáig én pedig bementem a miénkbe.3 hónappal később.
Egy nagy nap előtt állok. Meg hívtak Jiminék bandájába és ma megyek meghallgatásra. Mondjuk eléggé ki fogok lógni mivel a banda csak fiúkból áll és a neve is Bangtam boys. Na de nem baj. Chim Chimmel két hónapja járunk, de még egyikőnk szülei sem tudják. A kocsim ma szervízben van mert az öcsém sikerese elbaszott benne valamit, tehát megállta alatta a kocsi. Apa azt mindta, ma úgyis jön hozzá egy tanítvány és a tanító autóval bevisznek. A kocsi leparkolt a ház előtt, de úgy, hogy a sofört nem láttam, csak apát amint int, hogy száljak be. Azt mondta a tanítványa is oda megy ahová én tehát így egyszerű lesz. Amint be ültem a hátsó űlésre apa hátra fordult
- T/N, bemutatom neked Park Jimint. Ő fog most vezetni és nemsokára vizsgázni. - láttam, hogy Chim ijedten fordul hátra, azt remélte szerintem, hogy ez egy rosz vicc és nehogy már a csajának az apjánál tanuljon vezetni, de nem. Hát ezt nem hiszem el. Hogy lehet nekem ilyen komplikált az életem. Egy bíztató mosolyt küldtem párom felé majd olyan hangon próbáltam neki köszönni mintha nem járnánk két hónapja. Az út azzal telt, hogy apa magyarázott a szerelmemnek én pedig a megtanult dalt olvasgattam. Mikor oda értünk mind a hárman kiszálltunk. Elköszöntünk apától aki ment a következő tanítványáért mi pedig Jiminnel befelé indultunk az épületbe. A kapu fölött hatalmas betükkel volt kiírva a BIG HIT felirat. Éppen be akartam csöngetni, de a szerelmem vissza húzott majd ajkaimra tapadt. Hosszú percekig csókolóztunk amit egy fiú hangja szakított fépbe.
- Mielőtt megeszitek egymást, gyertek. Te gondolom T/N vagy. Siess mert várnak a főnökségen téged meg mi kerestünk égen földön Jimin. - a fiú kb egy centivel lehetett magasabb mint Jimin vagy én. Fekete haja a szemébe lógott.
- Köszi Yoongi hogy szólsz.
______________________________________Sikerült a meghallgatás. Olyannyira jól, hogy nem csak vokalistának, de rappernek is felvettek. Eszméletlenül boldog voltam. Jiminnel kézen fogva jöttünk ki az épületből én pedig szinte ugráltam.
- Olyan aranyos vagy így T/N. Mint egy kis nyuszi.
- Jungkook a ti nyuszitok nem? - az arcomra levakarhatatlan és kirívó mosoly ült ki.
- A fiúknak lehet, de nekem biztos, hogy te vagy az. - mosolyogva karoltam át a nyakát majd húztam magamhoz míg ő a derekamat hogta át. Viszont túl sokáig csókolóztunk és így megfeledkeztünk a külvilágról amibe a mellettünk parkoló autó dudája rántott vissza minket. Mégis ki a fene, dudál le egy csó kólózó párt? Ez nem egy természetes dolog? Ám amikor a sofőr leengedte a lesötétített ablakot marhára megijedtem. Apa ült a volán mögött és számonkérő tekintettel figyelt minket.
- Szia apa. Figyelj, ez.........
- Mióta tart?
- Hát........két hónapja.
- És hol találkoztatok?
- A strandon.
- Szóval azért voltál olyan boldog otthon.
- Hát......
- Naaaaa száljon be a gerle pár aztán indupjunk! - itt már apa is nevetett és ez a mi arcunkra is mosolyt csalt. Végre nem kell rejtegetni a kapcsolatunkat. Együtt lehetünk korlátok nélkül és mind a ketten Idolok vagyunk ráadásul egy csapatban. Kell ennél több? Szerintem most én vagyok a világ leboldogabb embere..........Sziasztok, remélem tetszett ez az új rész. Tudom, kicsit sokára hozom a részeket, de sajnos nem mindig van időm vagy energiám írni. Remélem nemsokára tudom hozni a kövi részt, addig is sziasztok❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom Oneshots [Kérések/Nyitva]
Hayran KurguMinden féle cuccos ami csak a fejemből kipattan vagy amit kértek! 🦒 🔞esetleges lesz pár helyen a +18 de ezt az esetleges rész címében jelzem!🔞 🦖