Shinee - Minho X Reader

694 8 0
                                    

Érztetek már olyat hogy egyszerre szerettek és utáltok valakit? Na én pontosan így vagyok. A gimi nem egyszerű, főleg ha egy ember minden napomat megkeseríti. A suli nagymenője, Choi Minho egy nagyon helyes és okos srác. Még az első évünkben zúgtam bele. Viszont a szerelem mellett más is volt a szívemben iránta. Gyűlölet. Oylan sunyi és nemtörődöm srác, hogy az valami fantasztikus. Amit csak tud, pazarol, aki a közelében van és nem szimpi neki, azt halálra cikizi a bandájával. Viszont mikor nincs körülötte sok ember akkor mintha 180 fokban megváltozna. Volt hogy csak kettőnket elküldtek büntetésbe ahol úgy tudtam vele beszélgetni mint a magamfajta "stréber" gyerekekkel. Bezzeg amikor ott vannak a többiek! Sérteget, elhord mindennek és még sorolhatnám. Egyszóval nagyon fura.

A mai napom telt az eddigi legszarabbul. Amelyik órán nem volt röpdoli azon feleltettek és persze hogy én is a "szerencsés" diákok közt voltam. Éppen az uccsó órám után indultam a szekrényemhez mikor megláttam Minhot a bandájával a szekrényem körül. Semleges arccal mentem oda majd lökdöstem félre őket, hogy ki tudjam venni a maradék tanszeremet amit ők furcsa csendben figyeltek. Majd hirtelen az 5 fiúból 4 eltűnt, aza az 1 aki maradt, a szekrényemnek lökött. Ilyedten néztem a fiúra aki természetesen nem más volt, mint egy elszánt tekintetű Minho.
- Mit akarsz? - kérdeztem ilyedten nem csinált semmit csak hajolt egyre közelebb. A két énem viaskodott benne. Hagyjam neki? Vagy lökjem el? Végül a második aratott győzelmet, így egy erős mozdulattal löktem el magamtól majd táskámat felkapva rohantam kifelé. Viszont a telefonom megzörrent. A képernyőn Minho neve villant fel a chatfejével együtt. Kisebb hezitálás után nyitottam csak meg, viszont ott egy elég furcsa mondat volt az üzenetben.

Minho Choi
Én várni fogok rád! Ha kell életem végéig.

2 hónap telt el. Azóta minden nap beszélgetünk Minhoval. Mostanság már az iskolában sem sérteget ami nagyon is jól esik. Az üzenetei pedig....nem is tudom. Rengeteg kedves és már szinte szerelmes szó. Rengeteg bók és mostanság egyre több szeretlek szó. A mai délutánra egy találkozót beszéltünk meg a parkba. Izgultam? Az nem kifejezés. A szívem a torkomban dobogott minden egyes percben amíg el nem érkezett az időpont. Nem bonyolítottam túl, egy kék pulcsit vettem fel egy szakított farmerrel. Egy egyszerű smink és egykis parfüm, majd indultam is. Gyors léptekkel közelítettem a parkhoz ahová beérve azt a jelyet kezdtem keresni ahová Minho kérte hogy jöjjek. Viszont mikor elértem odáig nem várt látvány fogadott. Minho egy lánnyal csókolózott ami bennem minden iránta érzett érzelmet megsemmisített. A szívem és a lelkem milliónyi aprócska darabra tört. Mikor elváltak egymástól a fiú felém pillantott majd elindult felém.
- T/N figyelj! Ez nem az aminek látszik!
- Engem nem érdekel hogy mit csinálsz! - mondtam ridegen - De akkor legalább ne hazudozz nekem! - ezzel a mondattal hátatfordítottam neki majd kimentem a park kapuján. A szívem homokszemcsényi darabokra hullott de nem tudott érdekelni. Csak mentem előre. El a házunk előtt, azt sem tudtam hová. Egyedül akartam lenni. Távol mindenkitől. Legfőképp Minhotól. Így lábaim a vonatállomásra vittek. Jegyet vettem majd felszáltam az első adódó vonatra ami a legmesszebb vitt Szöultól. Levetődve az űlésemre a könnyeim megállíthatatlanul indultak meg. Hogy tehette ezt? Én egyáltalán hogyan is hihettem neki? Pedig az a megannyi kedves szó. És mind csak egy szép hazugság volt........


Hát helló helló! Meghoztam az első Shinee - os részt, remélem tetszett! 💙💜💠Remélem nemsokára tudom hozni a kövit! Addig is puszi puszi!

Multifandom Oneshots [Kérések/Nyitva] Where stories live. Discover now