Medya:Berk
Bölümde smutumsu bir şey var ⚠️⚠️⚠️ uyarı olarak bu işareti koyucam okumak istemeyenler okumaz.
___________________________________________
Köpek: pişt yakışıklı
Atlas: ne var
Köpek: bebeğim sen beni hep terslicek misin
Köpek: hayır konuşuyorsun en azından o da güzel ama ben sana iltifat ederken senin beni terslemen oluyor mu hiç yoğurtlu iskenderimAtlas: siktir git köpek ya canım İskender istedi
Atlas: sana az bile amk her yazışında canım bir şeyler çekiyorKöpek: hadi buluşalım sana İskender ısmarlıyım
Atlas: lan sal beni amk
Atlas: istemiyorum İskender falanKöpek: niye ama fıstıklı baklavam
Atlas: hani ben senden nefret ediyorum ya hani
Atlas: arada kendine bunu hatırlatsan diyorum ben hatırlatmaktan yoruldum çünküKöpek: benden nefret ettiğini değil de sevdiğini hatırlattığın zamanlara tahminen ne zaman geçiyoruz
Atlas: öyle bir zaman gelmeyecek gereksiz
Köpek: ss aldım hatırlatırım
Atlas: he amk he hatırlatırsın
Atlas
Son mesajı attıktan sonra telefonu kapatıp yatağın üstüne koydum ve okuduğum kitaba devam etmeye çalıştım. Ama sadece çalıştım çünkü aklım bir adet köpekle meşguldü ne kadar nefret ediyormuş gibi görünsemde çok fena aşıktım ona ama bunu belli etmek istemiyordum. Nedenini de bilmiyorum ama belli etmek istemiyorum. Bu zamana kadar hetero olduğunu düşündüğüm için hislerimi hiç belli etmemiştim ama şimdi eşcinsel olduğunu öğrenmeme üstelik bana ilgisi olduğunu göstermesine rağmen belli etmek istemiyordum. Bu kadar zaman nefret kustuğum birine şimdi nasıl seni seviyorum denilirdi ki. Ben bunları düşünürken zil çalmıştı. Hislerimi yoğunlaştırıp kimin geldiğini anlamaya çalıştım ama İskender ve lahmacun kokusundan diğer kokuya pek odaklanamadım aşağı inip kapıyı açtığımda karşımda bir adet Ege beklemiyordum açıkçası.
"Senin ne işin var burda?"
"Sen benimle lahmacun yemeye gelmezsen ben gelirim yoğurtlu iskenderim"
"Siktir git burdan köpek"
Tam kapıyı kapatıcaktım ki benden önce davranıp içeri girdi ve arkasından kapıyı kapattı.
"Bu kadar naz yeter benimde sabrımın sınırı var Atlas"
Tam ağzımı açmış cevap verecekken dudaklarıma kapanan dudaklarıyla durmak zorunda kaldım. Yıllardır dudaklarımda istediğim dudaklar şuan delirmiş gibi emiyordu dudaklarımı. Onu itmem gereken yerde hareket bile edemiyordum bırakın hareket etmeyi mantıklı tek bir şey düşünemiyordum şuan.
⚠️⚠️⚠️
Alt dudağımı ısırdığında küçük bir inleme kaçtı dudaklarımdan. Onun hoşuna gitmiş olacak ki küçük bir gülümsemeden sonra beni öpmeye devam ederken yürütmeye başladı. Bir kaç adım sonra koltuğa oturduğumda kucağıma oturdu ve öpmeye ara verip dudaklarımdan biraz uzaklaştı "Karşılık ver." Diye tıslayıp tekrar dudaklarıma yöneldi. Ona öyle kapılmıştım ki dediklerini ister istemez yapıyordum. Üst dudağını emmeye başladım. Bu his o kadar güzeldi ki anlatamıyordum. Dudağını ısırdığımda ağzımın içine doğru inledi ve kendini bana bastırdı. Bu alttaki için hiç iyi değildi ki ben sertleşmeye başlamıştım. Kendini kucağımda biraz geriye çekerken elini önüme attı sertleşmem hoşuna gitmişti dudaklarımın üstündeki dudakları gerildi gülüyordu. İstemsizce ben de elimi onun önüne attım ve hafifçe sıktığımda bir kez daha inledi. Elini önümden çekip bana sürtünmeye başladı hafifçe inleyip dudaklarını sömürmeye devam ettim.
⚠️⚠️⚠️
Durmamız gerektiği ancak şimdi aklıma gelirken bir yandan da hiç durmak istemiyordum. Ama bunu yapamazdık. Zorla dudaklarından ayrılıp onu kucağımdan indirdim. Bana anlamsızca bakarken kapıyı açıp
"Çık evimden"
"Sen ciddi misin Atlas burda resmen ön sevişme yaşıyoruz ve sen beni kovuyor musun"
"Çık dedim evimden"
"Peki Atlas"
Tam kapıdan çıkacakken yaptığımız şeyin doğru ya da yanlış olduğunu umursamadan onu çekip tekrar dudaklarına yapıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirewolf(B×B)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Atlas: kurtlardan değil senden nefret ediyorum Atlas: kız kardeşimin yanında dolaşma bir daha Atlas: senin gibi biriyle ilişkisinin olmasını istemem Köpek: ilişki mi? Ciddi misin? Köpek: Atlas ben eşcinselim Kim demiş vampirlerle kurt...