Yazar AğzındanBir ordu vampir ve kurt barın etrafını çevirmişlerdi. Hâlâ ne yapacaklarını bilmiyorlardı ama en mantıklısı buraya gelmekti. Etrafı çevirip içeridekileri tuzağa düşürmek istemişlerdi. Kayra'yı onların elinden almayı onları yok etmekten çok istiyorlardı.
Sare artık dayanamayarak konuştu.
"Buraya kadar geldik ama ne yapacağımızı bilmiyoruz çok güzel. Kayra'yı onların elinden nasıl alıcaz?"
Herkes endişeliydi, buraya gelmişlerdi gelmesine ama ne yapacakları konusunda hiçbir fikirleri yoktu. Nyx sadece element sahiplerini bulmalarını söylemişti. Ne yapacakları konusunda hiçbir şey söylememişti. Herkesin sustuğunu gören Sare iyice sinirlenmişti.
"Ne yapacağımızı bilmeden burada bekleyemem içeri giriyorum."
Kimse onu tutamadan içeriye girmişti bile. Atlas ve Ege arkasından hiç beklemeden girdiler. Geri kalanı belli bir gurup dışarda kalırken element sahipleri başta olmak üzere iki konsey ve en güçlü kurtlar ve vampiler içeri girdi.
Sare içeri girdiği gibi bir sürü göz ona dönmüştü. Kızı ne bu kadar erken bekliyorlardı ne de tek. Öfkeli gözlerle hepsine teker teker bakan Sare sinirle konuştu.
"Kayra nerde?"
Tabi ki hemen söylemelerini beklemiyordu yine de gelişinin asıl amacını anlamalarını istiyordu. Şuan ki asıl amacı Kayra'yı buradan almaktı çünkü burada kaldıkça vücuduna yeni yaralar açılıyordu.
°
Kayra koluna boylu boyunca açılan kesikle yüzünü ekşitti. Bir süre canı yanmamıştı ama son kan içişinin üstünden geçen uzun süre yüzünden vampir yönü bastırılmaya başlamıştı. Şuan bedenine atılan her kesiğin acısını hissediyordu. Bir kaç dakika sonra vücudu kesiği onarmaya başlasa da o zamana kadar inanılmaz bir acı çekiyordu. Çektiği onca acıya rağmen ağzını açıp tek kelime söylememesi Kerem'i şaşırtmıştı. Çocuk türüne fazlasıyla sadıktı. Kayra kalbinde yoğun bir his hissettiğinde yorgunluktan kapattığı gözlerini araladı. Alper'in çok yakında olduğunu hissedebiliyordu. Kerem'in konuşmaya başlamasıyla dediklerine kulak kesildi.
"Şu kapıyı açın biraz hava alayım."
Kapı açıldığı anda içeriye rüzgar girdi. Kayra herkesin burada olduğunu biliyordu. İçeridekiler yoğun kan kokusundan dolayı gelen kokuyu fark edemeseler de rüzgar Kayra'nın fark etmesine yardımcı olmuştu.
Bu bir şans diye içinden geçirdi. Onlara burada olduğumu hissettirmeliyim. İçeriye giren rüzgarın bir kısmının usulca dışarı çıkıp Sare'ye ulaşmasını istedi Kayra. Yapabileceğini biliyordu, rüzgara hükmedebilirdi. Bir kaç dakika sonra Kerem kapıyı kapattırıp Kayra'nın yanına geri geldi. Elinde tuttuğu jileti hızla Kayra'nın boynuna bastırıp fısıldadı."Hâlâ konuşmamakta kararlı mısın çocuk?"
°
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirewolf(B×B)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Atlas: kurtlardan değil senden nefret ediyorum Atlas: kız kardeşimin yanında dolaşma bir daha Atlas: senin gibi biriyle ilişkisinin olmasını istemem Köpek: ilişki mi? Ciddi misin? Köpek: Atlas ben eşcinselim Kim demiş vampirlerle kurt...