Kayra
Evet dudaklarıma yapışmasını beklemiyordum ve şuan onu rahatlıkla durdurabilirdim çünkü ondan çok daha güçlüydüm. Karşılık vermediğim için dudaklarımdan ayrılıp gözlerime baktı.
"Karşılık ver."
Gözlerini gözlerimden çekmeden kurt içgüdülerimi bastırıp onu hipnoz etmeye başladım.
"Şimdiye kadar olanları unut ve uyu."
Bunu dememle kafası aniden omzuma düşmüştü. Onu yatağa yatırıp üstünü örttükten sonra ceketimin cebinden telefonumu çıkartıp Sare'ye mesaj attım. Alper'le olduğumu bu gece dönmeyeceğimi falan yazdığım anda cevap gelmişti.
Sare: Seviştiniz mi?
Kayra: Ne saçmalıyorsun tabi ki hayır
Sare: Alper'in seni öptüğü yere kadar görüş gelmişti gerisinde sevişeceğinizi düşündüm
Kayra: Heteroyum Sare
Sare: Alttakine anlat onu sen
Bunu demesiyle alttakiyle bakışmaya başlamıştım yani pantolonum vardı aramızda gerçi ama zaten onda bir hareketlenme olmamıştı ki sırf öpüşmeyle de olmazdı.
Ama Sare'ye cevap yetiştiremeyeceğimi bildiğimden boşverip telefonu geri ceketime koydum. Ceketi yanda duran koltuğun üstüne attıktan sonra yatağa geri döndüm. Alper'in ceketini görünce onu da çıkartıp koltuğa attım. Ardından yatağa girip düşünmeye başladım. Yarın bunları hatırlamayacaktı ne benim kurt olduğumu ne de beni buraya getirdiğini ona dün gece iyi anlaştığımızı ve çok içtiği için sızmak üzere olduğundan onu buraya getirdiğimi söyleyebilirdim evet bu iyi olurdu. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalışırken yan tarafımdaki baş belası hareketlenip arkamdan bana sarıldı. Eh şuan bana dayıyordu. Umursamayarak gözlerimi kapattım. Saniyeler içinde uykuya dalmıştım.
°
Sabah üstümdeki ağırlık ve boynuma çarpan nefesle uyandım. Alper'in bir bacağı üstümdeydi kafası boynumda ve kolu beni koala gibi sarmıştı. Onu üstümden atmak için çok üşengeç olduğumdan gözlerimi kapatıp geri uyudum.
°
Yüzümde gezinen parmaklarla tekrar uyanmıştım keşke rahat bir uyku çrkebilseydim amk. Gözlerimi açmadan Alper'in ne yapacağını beklemeye başladım. Parmakları yüzümde dolaştıktan sonra dudaklarımın üstüne gelip durdu. Parmaklarını çektiğinde beni dürtüklemeye başladı.
"Hey uyan."
"Uyansana ya ne ağır uykun varmış bir saattir uyandırmaya çalışıyorum."
"Farkındayım bir saattir beni elliyorsun napacağını merak ettim."
"N-ne seni ellemiyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirewolf(B×B)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Atlas: kurtlardan değil senden nefret ediyorum Atlas: kız kardeşimin yanında dolaşma bir daha Atlas: senin gibi biriyle ilişkisinin olmasını istemem Köpek: ilişki mi? Ciddi misin? Köpek: Atlas ben eşcinselim Kim demiş vampirlerle kurt...