2-Doğum

2.4K 165 19
                                    

Ege (1 ay sonra)

Doğum yapacağım gün belliydi. İnsanlarda olduğu gibi sürpriz birkaç gün önce ya da sonra olmuyordu bizde verilen gün geldiği zaman doğum için hazır olmuş oluyorduk. Bugün bizim günümüzdü bebeğimizi kucağımıza alacağımız gün bugündü. 7 Mayıs.

"Atlas ben çok heyecanlıyım bebeğimiz bugün doğuyor hâlâ rüya gibi geliyor bana."

"Bende çok heyecanlıyım sevgilim eksik bir şey yok dimi her şeyi hazırladık. Saat kaç? Geç kalmayalım çıkalım artık. Aseller nerde kaldı?"

Ben heyecanlıydım evet ama Atlas benden daha çok heyecanlıydı. Kalktığımızdan beri hiçbir şeyi unutmamak için 50 defa her şeyi alıp almadığımızı kontrol etmişti.

"Portakallı lolipopum her şeyi aldık ve geç kalmıyoruz Aseller birazdan burada olurlar sonra çıkarız tamam mı?"

"Elimde değil sevgilim çok heyecanlıyım hiçbir şeyin yanlış olmaması lazım hem kız mı erkek mi onu da bilmiyoruz o yüzden çok meraklıyım."

Haline ister istemez gülmüştüm. Bebeğimizin cinsiyetini bilmiyorduk evet ama bu bizim tercihimiz değildi normal bir doğum değil bu normalde kurtlar hamile kaldıklarında yaklaşık 5 ay sürüyor ve 4. ayda cinsiyet öğreniliyor ama bizim bebeğimiz çok hızlı gelişim göstermişti ve 3. ayı tamamladığımızda doğum olacağını öğrenmiştik geçen ay. Cinsiyetini sorduğumuzda ise anlaşılmadığı söylenmişti. Bu yüzden bebeğimizin cinsiyeti bizim için sürprizdi.

İkimizde mavi erkek rengi pembe kız rengi demeden hoşumuza giden her şeyi bebeğimize almıştık. Renklerin cinsiyeti olurmuymuş hiç.

Asel ve Berk geldiğinde evden çıkmıştık. Aynı arabanın içinde konseyin bulunduğu binaya gidiyorduk doktorlarımızda oradaydı tabii. İkimizde oldukça saygın insanlardık bu yüzden konsey doğumumda orada olmak istemişti. Tabi birde doğacak bebeğin zararlı olup olmadığını anlamak istiyorlardı.

"Egekuşum isimlere karar verdiniz mi kız olursa ne erkek olursa ne koyacaksınız abime kalsa doğana kadar bekler çünkü."

"Verdik Aselkuşum verdik erkek olursa Kayra kız olursa Sare koymayı düşünüyoruz."

"Ayyıldız çok güzel ben çok heyecanlıyım ya hala oluyorum."

"Benim kadar heyecanlı olamazsın cadaloz."

İkisi atışmaya başladığında bende gülmeye başlamıştım. Kaç yüzyıl yaşarlarsa yaşasınlar bir araya gelince her zaman çocuklaşıyorlardı.

Araba durduğunda geldiğimizi anlayarak kapattığım gözlerimi açtım. Atlas kapımı açıp inmem için elini uzatmıştı sandıkları kadar zor durumda değildim ve bunu söylüyordum ama beni dinleyen yoktu. Uzattığı elini tutup indim. Konsey ve doktorlar hastane olarak kullanılan binanın önünde bizi bekliyorlardı. Yavaşça yanlarına yaklaştığımızda kurt konseyindeki en yaşlı olan yani büyük büyük babam oluyor konuşmaya başladı.

"Hoşgeldiniz arkadaşlar sizi burda tutmanın bir anlamı yok hemen içeri girelim ve doğum başlasın."

Başka kimse konuşma gereği duymamıştı ve içeri geçmiştik beni doğum odasına alacakları için bekleme odasında Atlas'a sarılmış ve fısıldamıştım.

"Sanırım biraz korkuyorum."

"Shh sakin ol sevgilim korkulacak bir şey yok uyuyup uyanacaksın ve ben sana bebeğimizi getireceğim."

"Seni seviyorum Atlas."

"Seni seviyorum Ege'm."

Yanağıma öpücük kondurduktan sonra benden ayrılmıştı. Asel ve Berk'e de sarıldıktan sonra doktorlarla beraber doğum odasına geçmiştim.

°

"Şimdi Ege Bey isterseniz sizi tamamen uyutabiliriz isterseniz de hiçbir şey hissetmez ama olanları izleyebilirsiniz hangisini tercih edersiniz?"

"İzlemek istiyorum."

İğneyle vücuduma bir şey enjekte ettikten 5 dakika sonra parmağımı bile kıpırdatamaz hale gelmiştim. Hiçbir şey hissetmiyordum. Doktorlar yavaş yavaş işlerine başlamışlardı.

Karnımı kestiklerini net bir şekilde görsemde hiç acı hissetmiyordum. Akmaya başlayan kanları gördüğümde bir şey yoktu ama karnımı yarmaya başladıklarında daha fazla izleyemedim. Gözlerimi kapattım ve bebeğime ulaşana kadar açmadım.

Tiz bir ağlama sesi duyduğumda gözlerimi açamadım. Benim bebeğim doğmuştu işte. Tiz sese başka bir tiz ses daha eklendiğinde gözlerimi açtım. 2 tane bebek vardı. Ama nasıl olur bundan bizim haberimiz yoktu.

Tepki veremediğim için içimden geçenleri dışımdan söyleyememiştim. Gözlerimde yaşlarla çocuklarıma bakıyordum sadece. Biraz sonra verilen ilaçla uyuyakalmıştım.

______________________

Beklediğiniz gibi miydi bilmiyorum ama benim düşüncelerimde doğum böyleydi. Diğer bölümü yarın.00.00'da atacağım. İyi okumalarr..

Vampirewolf(B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin