4.1- Kurt? Ya Da Vampir?

1.9K 126 19
                                    


Atlas (1 yıl sonra)

Çocuklar bugün tam 2 yaşına gireceklerdi. Aslında 2 yaşına girseler bile 6 yaşında gibi görünüyorlardı. Gelişimleri hâlâ çok hızlıydı. Ama bugünden sonra gelişimlerinin yavaşlayacağını düşünüyorduk. Herkes öyle düşünüyordu.

Ege her zamanki gibi tüm evde heyecanlı bir şekilde hazırlıkların tam olup olmadığını kontrol ediyordu. Eksik tek bir şeyin olmasını istemiyordu minik sevgilim. Kocaman kurdu miniğim diye seven de tek ben varım.

Bugün Sare ve Kayra'nın kurt ya da vampir ne olacaklarını öğrenecektik. Şuana kadar olan tüm kurt-vampir evliliklerinde çocuklar ya kurt ya vampir oluyordu ve bu 2 yaşına bastıkları gün belli oluyordu. Bunu anlamanın tek yolu vardı vampir ve kurt konseyleri yanlarında özel taşlarla geliyor ve üzerlerine kan damlatmalarını istiyorlardı. Çocukların ellerine hafif bir kesik atılıp taşların üstüne damlatıldığında kan hangi taş tarafından emildiğine bakılıyordu. Kırmızı taş tarafından emilirse Vampir, mavi taş tarafından emilirse Kurt olduğu anlaşılıyordu.

Kapımın çalınmasıyla düşüncelerimden uzaklaşıp seslendim.

"Gel kızım."

"Baba bir şey söylemem gerekiyor."

Yere bakan kafasını kaldırıp gözlerime baktığında söylemesine gerek bile kalmadı. Gözleri koyu kırmızı olmuştu bunun tek açıklaması vardı. Sare vampir oluyordu. Ama buna vakit vardı her şeyin doğdukları saatte belli olması gerekiyordu.

"Baba kan içmem gerekiyor."

"Biliyorum kızım sakin ol ve yatağa oturup beni bekle hemen dönücem."

Kafasını sallayıp yatağın üzerine oturdu. Kendini zor tuttuğunu biliyordum çünkü ilk kan isteği berbat bir şeydir. Yakından geçen bir insanın hayatı büyük tehlikede olabilir ama neyseki ormanın derinliklerine taşınmıştık ve yakından insan geçmesinin imkanı yoktu.

Hızlıca alt kata inip Asel ve Ege'ye seslendim.

"Noldu hayatım?"

"Sare vampir oluyor. Kan isteği gelmiş gözleri kıpkırmızı acilen konseyi arayın hemen buraya gelsinler. Hemen Asel."

"Tamam arıyorum şimdi."

Odaya geri çıktığımda Sare'nin yatakta olmadığını gördüm ve pencere açıktı. Ege arkamdan odaya girdiğinde konuşmaya başladı.

"Siktir Sare nerde?"

"Bekle."

Duyularımı yoğunlaştırdığımda çevredeki insan kanının kokusunu almıştım. Sikir bunu nasıl daha önce farketmemiştim.

"Ege yakınlarda insan var."

İkimizde aynı anda farklı yönlere yönelmiştik. Ege aşağıya inip Asel'e konseye Sare'nin dışarı gittiği haberini vermesini söyleyecekti. Ben pencereden atladığım gibi Sare'yi bulmak için kokusunu almaya çalışmıştım. Ama duyduğum tek koku daha önce hiç duymadığım bir kurdun kokusuydu.

Vampirewolf(B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin