Sare"Öyle yani sonuç olarak Alper kendi türünü sevmiyor ve onlar gibi değil."
"Garip. Neyse sevdim enişteyi."
Bana sen ıslah olmazsın bakışlarını attı.
"O zaman bize yardım edecek?"
"Daha sormadım olayları anlatmadım bile ama büyük ihtimalle edecek."
"E yavrum kalk git yanına geçin yatağa arada sorarsın."
"Şansını zorlama Sare."
"Aman be ne dedim sanki?"
"Kapa çeneni."
Diye tıslayıp telefonunu eline aldı Alper'le konuştuğuna emindim aklını okuyabilseydim keşke be konuştuklarını merak ediyorum. Kayra'nın aklını okuyamıyordum çünkü ikiziz amk. Bir bakışımızla ne demek istediğimizi noktası virgülüyle anlasak da birbirimizin aklını okuyamıyorduk.
Oflayıp konuşmaya başladım.
"Ee ne yapıcaz şimdi?"
"Açıklarını bulucaz. Kayra, Alper'le onların içine girecek sonunda ne olur bilmiyorum."
"Ben biliyorum ağızlarına sıçıcaz."
"Alper buraya gelecek."
"Odanı ses geçirmez mi yapsaydık ki?"
Kayra Atlas babamın dediğiyle iyice sinirlenmişti ama bir şey diyemiyordu işte. Sıkıyorsa desin babam ağzına sıçar.
"Mantıklı olurdu baba tüm gece bunları dinlemek istemiyorum."
"E kalkın Eslem ve Ayza'ya gidelim madem bunlar da yalnız kalsın."
"Eslem ablalar neden daha evlenmiyorlar."
"I don't know yavrum. Hayır nerden bileyim ben manyak onlar böyle hoşlarına gidiyor."
Gülüp odama çıktım. Böyle giderse Eslem ablalar evlenmeden biz Mirza'yla evlenirdik valla. Şaka şaka salak gibi erkenden evlenmem ben. Hem büyük ihtimalle savaş olacak inşallah olur da az atraksiyon olur ya valla sıkıldım monotonluktan.
Hepimiz hazırlanıp dakikalar içinde evden çıktık. Gerizekalı bari çocuğa adım falan atsa da boşuna yatağımdan ayrılmış olmasam.
Kayra
Evden çıktıklarında rahat bir nefes aldım. Yemeğe gittiğim gece Alper'in evinde kaldığımdan beri hepsi ima yapıyordu. Ama bizim aramızda bir şey olmadı ve olmayacak. Salonu toparlayıp mutfağa geçtim. Yemek yapmayı bilmiyorum gerçi buraya neden geldiysem. Çalan kapıyla mutfaktan çıkıp açmaya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirewolf(B×B)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Atlas: kurtlardan değil senden nefret ediyorum Atlas: kız kardeşimin yanında dolaşma bir daha Atlas: senin gibi biriyle ilişkisinin olmasını istemem Köpek: ilişki mi? Ciddi misin? Köpek: Atlas ben eşcinselim Kim demiş vampirlerle kurt...