Alper"Size gelemem Sare zaten sizi arıyorlar beni izleyebilirler."
"Tamam o zaman biz geliriz."
"Bize onları tarif et Alper."
"Tamam Kerem abi içlerinde en güçlü olanları. Diğer herkes onu dinler. Bugün gittiğimiz barın sahibi-"
"Kayra'yı büyük ihtimalle oraya götürdüler."
"Bunu bilemeyiz baba. Direkt aklımıza orası geleceği için başka bir yere de götürmüş olabilirler."
"Onu bulabilirsin Sare aranızda bir bağ var."
"Siktir biz biz de bağlandık. Bugün kanını emmem gerektiği için bağlandık onu bulabilirim."
"O kadar kolay değil o seni çağırırsa bulabilirsin ancak."
Atlas abi konuştuğunda umutlarım sönmüştü. Çocuğu kapımdan götürdükleri halde hiçbir şey yapamamıştım. Hâlâ yapamıyordum.
"Bara gidicem. Eğer oradaysa onu hissederim."
"Hiçbir yere gitmiyorsun Alper. Toplanıp oraya geliyoruz ne yapacağımıza hep beraber karar veririz."
"Tamam Atlas abi."
Telefonu kapatıp koltuğa attım. Yanımdan sessizce alıp götürmüşlerdi ama nasıl? Kayra onlara karşı koymuş olmalı nasıl hiçbir şey duymam? Odanın içinde düşünceler içinde yürüyordum. Bir şey yapmalıyım Kayra'yı bulmalıyım. Çalan zille düşüncelerim bölündü. Kapıyı açtığım gibi bir sürü vampir ve kurt eve doluşmuştu. Olası bir savaşa hazır gelmişler.
"Kehanetin bilmediğimiz kısmı ne Alper?"
Lara'nın sorduğu soruya nasıl cevap vereceğimi bilmiyordum. Birinin tehlikede olduğunu onlara nasıl söyleyebilirdim ki. Birinin diğerlerini kurtarmak için canını feda edeceğini.
"Birinin herkesi kurtarmak için canını vereceği yazıyor."
"N-ne?"
"Kim bilmiyorum ama herkes ikizlerden biri olduğunu düşünüyor bu yüzden sizi bulup öldürmeye çalışacaklardı."
"Oraya gitmeliyiz. O bara hemen gitmeliyiz. Kayra'yı oradan çıkartmalıyız. Atlas hemen."
"Sakin ol Ege'm, lütfen."
Atlas abi Ege'ye sarılıp onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Sare şoktan tepki veremiyordu. Eslem ve Ayza abla Lara'yla ne yapacaklarını konuşmaya başlamıştı. İkisinin de en iyi fikri oraya direkt dalmaktı. Evdeki herkes kendi arasında mantıklı bir plan yapmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirewolf(B×B)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Atlas: kurtlardan değil senden nefret ediyorum Atlas: kız kardeşimin yanında dolaşma bir daha Atlas: senin gibi biriyle ilişkisinin olmasını istemem Köpek: ilişki mi? Ciddi misin? Köpek: Atlas ben eşcinselim Kim demiş vampirlerle kurt...