17-Tanışma

769 66 11
                                    

Alper

Kayra'yla beraber bara gelmiştik çünkü diğerleriyle tanışması gerekiyormuş. Ne saçma sanki bana zayıf noktalarını bul dese ben yapmayacağım. Sinirimin tek nedeni onun için endişelenmemdi. Kehanetin tamamını bilmiyor ve tehlikede olduğunu düşünmüyordu. Ama onu durduramıyordum bu yüzden bıradayız.

"Nereye geçiyoruz?"

"Bara oturalım."

Diğerlerinin yanına gitmek istediğini anlıyordum ama onu bir anda yanlarına götürürsem şüpheleneceklerini de biliyorum. Bu yüzden oturup onların bize gelmesini beklemeliyiz. İkimizde bira istedikten sonra Kayra bana yakınlaşmaya başladı. Aslında planımız basitti ben onu yanımda kan ve sex için tutuyor gibi yapacaktım yani çoğu vampirin insanlara yaptığı gibi.

Kayra'nın bu yakınlıktan etkilenmeyeceğini biliyorum ama ben.. Çocuk gay olduğumu zaten biliyor gay barda tanıştık sonuçta. Oturduğu tabureyi bana doğru yaklaştırıp elini bacağıma koydu. Yavaşça okşamaya başladığında demeye çalıştığı şey artık ona yaklaşmam gerektiğiydi. Fazla bekletmeden elimi beline atarak boynuna eğildim. Aslında kanını emmem gerekiyordu ama sadece boynunu morartmak istiyorum. Gözlerimi kapatıp kendime gelmeyi bekledim. Kayra bacağımdaki elini tekrar hareket ettirince artık emmem gerektiğini anladım.

Dişlerimi boynuna geçirdiğimde ağzından hafif bir inleme çıktı. Hadi ama beni delirtmek mi istiyorsun cidden? Kanı dudaklarımdan süzülürken bardaki yüksek sesli müziği bile duyamıyordum. Sadece ona odaklanmıştım. Sadece onu duyuyordum. Abartmadan dudaklarımı boynundan çektim.

Gözlerine baktığımda bana gülümseyip dudağımın kenarını öptü. Kalbim hızlanmamalı hayır. Sadece oyun yüzünden yapıyor kalbim buna hızlanmamalı. Elimle belini okşayıp biramı yudumladım. Birazdan burada olacak kişiyi tahmin edebiliyorum. Kerem abi buraya gelecek bir kurtla ne işim olduğunu anlamaya çalışacaktı. Kayra'nın salak numarasıyla rahatlıyıp bütün barı rahatça izlediği odasına geri dönecekti.

Bir kaç dakika sonra hâlâ gelmemişti. Sanırım bizi biraz daha gözlemlemek istiyordu, bana uyar. Elimi Kayra'nın beline atıp kendime çektim. Gözlerime bakıp ne yaptığımı anladığını belli edecek şekilde gülümsedi. Daha dibime girerek yüzlerimizi yakınlaştırdı. Bir yandan elleri bacaklarımı okşuyordu. Eğer buradan etkilenmeden çıkarsam bana madalya falan takmalılar.

Bu sefer kan için değil emmek için boynuna yöneldim. Küçük öpücüklere gerek duymadan emmeye başlamıştım. Ona nazik davranamazdım buradakilerin benim için önemli olduğunu düşünmemesi gerekiyordu.

Yandan gelen öksürük sesiyle Kayra'nın boynundan ayrılıp o tarafa döndüm.

"Alper? Seni burada beklemiyorduk bu gece."

"Canımız sıkıldı evde biraz kafa dağıtalım dedik."

Kerem abi anladım dercesine kafasını salladığında Kayra işimiz bölündüğü için sinirlenmiş gibi somurtuyordu.

Vampirewolf(B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin