15-Yemek

863 78 15
                                    


Kayra

Gözlerimi zorla açıp odama baktım normal uyanmamın garip olduğunu düşünmeye başlamışken Ege babam bağırarak içeri girdi.

"Lan Kayra kaç saattir uyuyorsun sen amk bir de durdurmamız gereken bir vampir ordusu var ben seni napıyım şimdi yemin ederim terlikle dövücem seni."

"Canım acımaz."

"O yüzden kendimi yormuyorum işte. Kalk artık çocuğun evine gideceksin bugün bana bak amaçtan sapıp sevişmek yok doğrarım seni."

"Ben heteroyu-"

"Aynen aynen ondan kalk hazırlan aşağıda millet seni bekliyor."

Evde Atlas babam dışında kimseyle uğraşamıyordum hepsi kaçıktı maşallah. Babam dışarıdan bağırdı.

"ALLH'IN SIĞIRI DÜZGÜN ŞEYLER DÜŞÜN HAKKIMIZDA."

"Baba sen akıl okuyamıyorsun."

Göz devirdiğine adım gibi emindim. Kalkıp üstüme dolaptan elime gelen ilk şeyleri geçirdim. Bir de hazırlanmamı mı bekliyorlardı?

Hızlıca aşağı inip direkt mutfağa geçtim.

"Çocuğun evine yemek yemeye gideceksin ikiz aç dur."

"Ben akşama kadar kaç kez acıkırım Sare boş yapma."

"Kayra amacımızı biliyorsun sadece dikkatli ol babaannem."

"Olurum babaanne."

"Sare'nin numarası acil aramalarında kayıtlı dimi?"

"Gerek olmasa da kayıtlı."

Sare'yle ikiz olduğumuzdan birbirimize bağlı gibiydik birimiz tehlikede olursa diğerimiz hissediyordu.

"Ne olur ne olmaz oğlum dursun."

Kafamı sallayıp onayladım. Odama geri çıkıp kitaplarımın olduğu çantayı elime alıp aşağı indim.

"Ben çıkıyorum. Anormal bir durum olmayacak çünkü sadece güvenini kazanmaya çalışıyorum endişelenio durmayın."

Kafalarını sallayıp onayladıklarında ilk defa hepsi bu kadar sessizdi bu benim işime geliyordu.

"Hadi çıktım."

Kapıyı çekip kendimi temiz havaya attım. Ormanda yaşamayı çok seviyorum şehirdeki gibi havası kirli değildi mis gibi kokuyor etraf. Hele de yağmur yağdığında cidden muhteşem oluyor. Biraz havayı içime çekip hızlıca şehre gittim. Ara sokaklardan birinde durup bana attığı konuma bakmak için telefonumu elime aldım sonra bakmadan geri koydum çünkü rüzgar bana kokusunu getirebilirdi ve bunu denemek istiyordum. Yoğunlaşıp kokusunun bana gelmesini bekledim burnumda bar gecesindeki koku geldiğinde hızla o yöne koşmaya başladım. Issız sokaklardan gittiğim için görülme ihtimalin yoktu ki normalde de bu hızda birini kimse göremezdi.

Vampirewolf(B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin