seni seviyorum

86 10 0
                                    

Saat gece yarısına geliyordu Ela kucağımda uyumuştu.

-Biz artık kalkalım

-Ela uyudu ama

-Kucağıma alırım

-Hayır uyanır 

Görkem:Bugün burda kalın

-Teşekkürler

-Önemli değil

-Elayı misafir odasına götürelim

-Tamam 

Üst kata çıkıp yatakları hazırladım ve Elayı yatırıp aşağı indim

Eylül: Film izliyelim mi?

-Olur

Görkem: Korku olucak

Eylüllle aynı anda ''Hayır'' diye bağırdık

Görkem: Ne romantik mi izliycez

Eylülle yine aynı anda ''Oluur'' diye bağırdık ve birbirimize bakıp ''Oha aynı anda ''dedik ve hunharca gülmeye başladık.

Korku filmlerini bir iki üç kere izlemişimdirim ve onada izlemek derseniz çünkü filmin yarısında uyuyorum ve şu an korku filmi izliyoruz ve yine her zaman yaptığımı yapıp uyudum.

Birden havalanınca irkildim ve yavaş yavaş gözkapaklarımı açtım.

-Görkem

-Uyu prenses

dedi ve ben tekrar uyudum.

Gece kabus görüp çığlık atarak uyandım çok korkmuştum ellerimi yüzüme koydum kapı açılmıştı gelen Arastı.

-İyi misin ?

kafamı olumsuz anlamda salladım yatağımın çökmesiyle yanıma oturduğunu anladım kafamı göğsüne çekip sarıldı ve öptü iyice mayışmıştım

-Seni seviyorum Mısra 

Arasın dediğini duymuştum fakat cevap vermedim çünkü duygularımdan emin değildim.

                                                       Aras'ın ağzından

Mısrayı bir kaç kere fotoğraf çekerken görmüştüm ve bende onun fotoğrafını çekmiştim sanırım ondan hoşlanmıştım.Cafede Ela ''sevgilin var mı'' diye sorduğunda merak etmiştim güzel kızdı sonuçta neden sevgilisi olmasınki diye geçirdim içimden ama ''Hayır'' dedi buna sevinmiştim.Cafeye Görkem geldiğinde ona sıkıca sarılmıştı evet kıskanmıştım Görkem bizi eve davet etti biz Görkemle arkadan yürüyorduk onun doğum günü olduğunu ve onu kardeşi gibi sevdiğini söylemişti buna sevinmiştim.

Gece su içmeye kalktığımda Mısra çığlık atmıştı hemen odasına girdim kötü duruyordu sanırım filmin etkisinden çıkamamıştı yanına gidip sarıldım uyumuştu sanırım kulağına ''seni seviyorum'' diye fısıldadım.

                                  Mısra'nın ağzından

Sabah kalktığımda Aras yanımda yatıyordu nedense rahatsız olmamıştım sanırım onu seviyordum.

FOTOĞRAFÇIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin