2. Kapitola - Poslední kapka
Nedokázala jsem se na něj podívat. Nedokázala jsem vyjít z pokoje a omluvit se. Raději jsem byla zbabělá a schovaná v pokoji, který mi byl útočištěm.
Olly za mnou také nechodil a navzájem jsme se sobě vyhýbali. Jakmile jsem slyšela bouchnout dveře od domu, bylo to pro mě znamení, že se můžu jít dolů najíst a napít. Vyskočila jsem tedy ze své postele a rychle běžela dolů. Tam jsem si nandala na tác všechno jídlo, které jsem našla a jedla jsem ho (jsem hrozně vybíravá) a pak jsem znovu odkráčela k sobě do pokoje. Jídlo jsem si vyskládala na postel a pomalu jsem jedla jedno po druhém. Když jsem všechno snědla, už se stmívalo a Olly nikde, tak jsem toho začala využívat.
Rychle jsem z šatny vytáhla jedny krátké modré šaty a narvala se do nich. Vlasy jsem se spletla do copu a na nohy jsem si nazula vysoké podpatky, v kterých umí chodit jen málo kdo. Popadla jsem kabelku a mohla jsem vyrazit a to co nejrychleji. Kdybych totiž potkala Ollyho, nikam bych nešla a musela bych zůstat zavřená doma v pokoji.
Před domem jsem si stopla taxíka a mohla jsem jet do svého nejoblíbenějšího klubu v Londýně.
***
Světla nepříjemně blikala všemi různými barvami a hudba hrála tak hlasitě, až mi skákal žaludek. Všude kolem se motali krásní kluci a na baru se nalíval alkohol. Milovala jsem tyhle chvíle, protože v tu dobu jsem nemusela myslet na nic. Byla jsem jen já, alkohol, krásní kluci a často i sex.
S úsměvem na rtech jsem zasedla k baru a objednala si svůj oblíbený míchaný nápoj mojito. Pomalu jsem usrkávala a rozhlížela se po přeplněném baru. Materiálu tu bylo hodně, ale můj vyvolený pro dnešní noc mohl být jen jeden.
„Slečno, tohle vám posílá támhleten muž.“ Zakřičel barman, aby přeřval hlasitou hudbu a postavil přede mě panáka vodky.
Očima jsem vyhledala muže, na kterého barman ukázal a široce se na něj usmála. Vypadal hned o několik let starší jak já. Jeho modré oči zářily v místnosti, jako odrazky a blond vlasy mu lehce padaly do očí.
Kopla jsem do sebe panáka, kterého mi objednal, a vydala se za ním.
„Děkuji za tu vodku.“ Řekla jsem zdvořile a věnovala mu jeden ze svých svůdných úsměvů. Jeho oči zamířily nejdříve k mému výstřihu a pak se mě prohlédl od hlavy až k patě.
„Co bych pro tak krásnou dámu neudělal.“ Zahýbal obočím a pokynul mi, abych se vedle něj posadila. Připadalo mi, že mě někdo sleduje, ale nevěnovala jsem tomu pozornost. Měla jsem totiž společnost a o tu jsem rozhodně nechtěla přijít.
„Jak se jmenuješ?“ zeptala jsem se rovnou bez okolků.
„Mark. A ty?“ mrknul na mě a já se uchechtla.
„Ashley.“
Jeden panák, cigareta, drink, další panák, žhavý tanec, drink a znovu žhavý tanec. S Markem jsme se kolem sebe plazili už asi dvě hodiny a já po něm toužila, jako po jídle. On se na mě svůdně podíval a vyzývavě mrknul. Ihned jsem pochopila, o co mu jde a já to viděla úplně stejně.
Vzala jsem ho za ruku a táhla směrem k záchodkům. Oba jsme věděli, co chceme a co nechceme. Chtěli jsme sex, ale nechtěli jsme vztah. Oba jsme si chtěli prostě jen užít a já to opravdu potřebovala.
Zatáhla jsem Marka na dívčí záchodky a on mě ihned začal líbat. Lehce jsem se do našich polibků uchechtla při pomyšlení, že tohle dělám téměř stále.