12. kapitola

486 27 1
                                    

12. kapitola – Všechno má své ALE!

        Probudila jsem se v Římě, v hotelu, v teplé posteli a se společností. Oči jsem i po probuzení nechávala zavřené a užívala si ten pocit štěstí a spokojenosti.

„Nezírej na mě," řekla jsem tiše Nateovi, protože jsem na sobě celou dobu cítila jeho pohled.

Na tváři jsem ucítila jemný dotek a to mě donutilo k úsměvu.

„Nemůžu se na tebe dívat?" zeptal se.

„Ne," odsekla jsem se smíchem a otočila se k němu zády.

„Ale no tak," ozval se Nate a dal mi lehký polibek na rameno.

„Nech toho," zasmála jsem se a přehodila přes sebe peřinu.

„Ty potvoro," zasmál se Nate a peřinu ze mě strhl.

„Zima!!!" křikla jsem, otevřela oči a vyhoupla se do sedu.

„Vidíš, že to jde," zubil se na mě Nate s mou peřinou svíranou v rukách.

        Šibalsky jsem se na něj usmála a zkousla si spodní ret. Nenápadně jsem se natáhla pro polštář a pak ho po něm hodila. Hodiny tělocviku ve škole se vyplatily, protože jsem se trefila úplně přesně do jeho hlavy, kterou zdobil sexy rozcuch.

Smála jsem se, jako pominutá a Nate mě probodával naštvaným pohledem.

„No, počkej," řekl a skočil na mě. Zavalil mě svým tělem a začal mě lochtat. Smála jsem se a on se mnou, když najednou přestal.

„Co se děje?" zeptala jsem se s vážnou tváří.

„Jsi krásná," řekl a zastrčil mi pramínek vlasů za ucho.

„Jo, jsem prostě úžasná," zasmála jsem se a dala mu krátkou rychlou pusu.

„To bylo všechno?" zeptal se na oko uraženě.

„Ne," řekla jsem a nadzvedla hlavu, abych ho mohla políbit. On mi to ale ulehčil a sehnul se ke mě. Ruce jsem měla zapletené v jeho vlasech a on se na loktech podpíral, aby mě nezavalil. Byla to krásná chvilka, takhle spolu sami dva. Tedy dokud se neozvalo klepání na dveře.

„Kašli na to," řekl Nate, když jsem se chtěla zvednou a jít otevřít. Znovu se přisál na mé rty a já se neubránila pobavenému uchechtnutí.

„Ash, jsi tam?" ozval se za dveřmi hlas mého bratra a my dva zamrzli. Nate se ode mě pomalu odtrhl a díval se na mě se strachem v očích.

„Klid," zašeptala jsem. Nate se ze mě okamžitě převalil a začal panikařit.

„Co budeme dělat? Olly mě zabije!"

„Pšššt," zasyčela jsem na něj, „uklidni se,"

„Jo jo, jsem. Hned přijdu otevřít," křikla jsem odpověď na Ollyho a Nate na mě vytřeštil oči.

„Co blbneš?"

„Posbírej si věci," nařídila jsem mu, ale on se ani nehnul, „dělej!" zasyčela jsem a on se vzpamatoval. Posbíral si všechny věci a vyděšeně se na mě podíval.

„Pojď do koupelny a hlavně buď potichu," řekla jsem mu a zabouchla za ním dveře.

        Rychle jsem přešla ke dveřím od pokoje a otevřela je.

„Děje se něco?" zeptala jsem se s hraným úsměvem na rtech.

„Ne to ne, já jen jestli jsi neviděla Natea?" zeptal se Olly a nakukoval mi přes rameno do pokoje.

PotížistkaWhere stories live. Discover now