Ay çok geç kaldım ya bu bölüm için yine çok tembelim.
Şimdi ilk önce şu UsUk ve FrUk kavgasını hepimiz biliyoruz canlarım.
Bana fikrimi soracak olursanız....FrUk dört evır!!!!!
Evet bu benim görüşüm saygı duyun pls...
Çünkü ben UsUk'culara saygı duyuyorum. Neyse, şimdi gelelim shipe....
Bu ship en çok shiplenilen 2. Ship falan sanırım. Yani GerIta'dan sonra.
Ve galiba evet FrUk'dan daha çok shipleniyor. Herkes sevmiyor tabi bu shipden nefret eden de çok. Özellikle FrUk'cular çok soğuk bakıyor sanki bu shipe...Benim Görüşüm
Bence bu ship... biraz abartılıyor. Ben İngiltere ve Amerika'yı o şekilde göremiyorum açıkçası. Neden bilmiyorum ama ısınamıyorum işte. Sanırım ben daha çok İngiltere'yi Amerika'nın babası gibi görüyorum. Ve Amerika'nın seme olup da İngiltere'nin ona karşı çok güçsüz olması falan...bence saçma. Üstünde güneş batmayan krallık lan bu, öyle ele gelmez hemen. İngiltere'nin daha inatçı takılması gerek bence. Çoğu fanfictionda Amerika'ya karşı yelkenleri direk suya indiriyor. Kraliçe Elizabeth aşkına!Yani bilmiyorum bazen "bunlar yakışıyor sanki ya" falan diyorum bazen de "ay ne yakışması ayol saçmalama kendim" falan diyorum. Bilmiyorum işte ya benim çok hoşuma gitmiyo sanki.
Mesela böyle Amerika'nın tamamen dominant olduğu hikayeler var ya onları hiç sevmiyorum. Hatta böye Gri'nin Elli Tonu tarzı hikayeler var UsUk hakkında. Bi de bu ikisini shiplemek kimin aklına gelmiş ki anasını satayım, ben İngiltere ile Amerika'yı hiç öyle düşünmemiştim yani. Amerika ile Kanada'yı, Japonyayı falan shipliyordum. İngiltere'yle de Fransa'yı falan. Bi baktım bu ship çok popüler dedim nooluyo lan.
Neyse işte böyle yani. Shipleyene saygım var elbet ama benim çok da tercih etmediğim bir ship sorry.
Puanım: 5/10
Neyse biraz resim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Hetalia Shiplerine Tepkilerim-
FanficEvet bu kitap... yazıyor zaten ne açıklaması aq aph shipleri hakkında ne düşündüğüm olacak bildiğiniz gibi Hetalia fandomunda shipten geçilmiyor. Bu arada shiplediğim shiplemediğim her b*k var ewt hadi başlayak Bu arada yıl olmuş 2019 ben hala Hetal...