Oha saat dört olmuş lan
Damn...
Merhabalar, dünyanın en geç bölüm yayımlayan yazarı karşınızda. Bu bölümdeki shipimiz Romano x İspanya.
Bu ship otomatik olarak GerIta'nın yanında FrUk veya UsUk'la birlikte servis ediliyor. Tabii ki hayranlar FrUk mu UsUk mu seçebilirse...
Bu ship de oldukça yaygın. Romano ile birisi shiplenecekse eğer bu kişi mutlaka İspanya olmalıdır. Zira aksi olamaz. Çünkü Romano sap, asosyal yalnız bir çocuk ve İspanyadan başkasını bulamıyor kendine... shipin mantığı direkt olarak bu gibi aslında.
Ama tabiki en büyük nedeni, İspanya'nın minik Romano'yla olan sahneleri. E fanlar durur mu hemen shiplediler tabi.
Benim Görüşüm
Şimdi ilk olarak bu shipin shiplenmesini mantıklı buluyorum onu söyleyeyim. Çünkü evet animede Romano'yu herkes o kadar fazla sevmiyor, yani İtalya'ya göre. Ve ona çok yakın olan tek kişi İspanya diyebiliriz. Bu arada Romano bir ara Türkiye ile de haşır neşir olmuş onu söyleyeyim, Osmanlı zamanında. O animedeki sahnenin dışında. Neyse konuyu dağıtmayalım, bize gösterildiği kadarıyla Romano ile İtalya kadar yakın olan tek kişi (hatta belki İtalya'dan daha yakın olan) İspanya. Ve tabi bu da shiplemek için büyük bir neden.
Ben de seviyorum bu tarz şeyleri. Yani Romano'nun kendini önemsiz hissetmesi fakat İspanya'nın daima onun yanında olacak olması bence çok tatlı. Ama beni şimdiye kadar bu üç bölümde biraz tanıdıysanız, Benim pis bir huyum vardır bi ship (veya herhangi bir şey) böyle biraz abartılsın, hemen gıcık kaparım ona. Hani aşırı derecede sevdiğim bir şey değilse, hemen soğumaya başlarım. N'apıyım ben de böyleyim işte.
Bu ship de biraz abartılıyor bence. Üstelik başta söylediğim şey de var, sanki Romano kendine İspanya dışında hiçkimseyi bulamazmış gibi bir algı var. Bence gayet de bulur. Taş gibi çocuk lan.
Sonra bi de bu shipde de hep bi kötü adam oluyor, tahmin edin kim?
Ettiniz mi?
İpucu vereyim şu an muhtemelen üstündesiniz.
Evet! Sadık Adnan The Bahtsız Beyefendi!
Bu adam ne çekti lan bu ecnebi fandomundan...
Nerede bir ship görsem, böyle araya bi' kötü adam girse, o ya Türkiye ya da Belarus oluyor. Ha bazen de Belarus'u alakasız bir şekilde aşırı masum yapıyorlar o ayrı.
Nerede tecavüzcü sapık varsa ya Türkiye ya Fransa oluyor.
Yeter lan yeter!
Tamam animede Osmanlı bi halt yedi Romano'yu kaçırmaya çalıştı, ama bi şey söyliyim mi, bunun Avusturya'nın İtalya'yı evinde tutmasından hiçbir farkı yok!
Ama ben hiç Avusturya'yı bu tarz bir rolde görmedim nedense. Yanlış anlaşılmasın çok severim Avusturya'yı ama Türkiye'ye niye böyle yapıyorlar anlamış değilim.
Neyse ya sinirlendim yine. Hah evet Spamano.
Dediğim gibi bence güzel bir ship, ama bence biraz overrated yani abartılıyor.
Bir de Romano fazla tsundere ya, çok kaba davranıyor İspanya'ya. Birisi bana öyle davransa, ağzının üstüne çakarım herhalde. İspanya yine iyi sabrediyor. Aslında bu da shiplemek için bir sebep, çünkü hiçkimse Romano'yu İspanya kadar çekemez, Romano da hiçkimseye İspanya'ya atarlandığı kadar atarlanamaz. Alamanya'ya bile.
Yani kısacası bence İspanya Romano'yu seviyor. Romantik bir şekilde mi seviyor onu bilemem, ama seviyor işte. Sadece fanlar o sevgiyi fazla abartıyorlar, tamam İspanya Romano'ya gerçekten iyi davranıyor fakat animede bir sahnede o bile Veneziano'yu Romano'nun yerine istemişti. Ne bileyim bence o kadar da büyük bir sevgi beslemiyor Romano'ya karşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Hetalia Shiplerine Tepkilerim-
FanficEvet bu kitap... yazıyor zaten ne açıklaması aq aph shipleri hakkında ne düşündüğüm olacak bildiğiniz gibi Hetalia fandomunda shipten geçilmiyor. Bu arada shiplediğim shiplemediğim her b*k var ewt hadi başlayak Bu arada yıl olmuş 2019 ben hala Hetal...