Herrkese meraba arkadaşlar kanalıma hoşgeldinizz!
Ben CreamsicleCat134, çok boş bir insanım!
Bugün de sizinle şip inceliycez!
Evet hadi başlayaq bakalım bugünkü şipimiz neymiş??
Ooo, FrUk! Alırım bi' dal!
Gerçek CreamsicleCat134 içeri girer
-N'oluyo lan?
-Aaa, sen miydin?
-Ya çekil şurdan aq
-Off tmm be.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Neyse arkadaşlar siz bu gereksizi boşverin. O kim diye sormayın ben de bilmiyorum. Sanırım benim diğer yanım yani ikinci halim. Sanki 2p Kardelen gibi bir şey. Evet adım Kardelen hiç söylememiştim dimi
Herneyse, izninizle başlayalım.
Bildiğiniz üzere geçen bölümde FrUk'u sevdiğimi açıkça belirtmiştim.
Hatta ikinci en sevdiğim ship falan da olabilir.
Birincisini boşverin.
Bu ship fandomda çok seviliyor ve çok da nefret ediliyor.
Bazıları bu shipin çok tatlı olduğunu düşünür bazıları ise gereksiz olduğunu ve İngiltere ve Fransanın hiç anlaşamayacağını söylerler. Bu shipi sevenlerin çoğu da aslında bu yüzden seviyor. Bilirsiniz şu Love / Hate shipleri. Yani birbirine bir şekilde gıcık olan, anlaşamayan karakterleri inadına shipleme durumu. Ben insanın doğasının buna yatkın olduğunu düşünüyorum. Nerede olmayacak bir şey varsa gidip onu isteriz.
Neyse şimdi edebiyat yapmayayım.
Ben de aslında bu yüzden seviyorum bu shipi. Love / Hate shipleri çok hojuma gidiyor.
Mesela şunlar:
FrUk, RusAme, TurGre
Bence güzel oluyor.
Bazıları da hiç sevmez böyle şeyleri. "O ne lan öyle bunlar hiç anlaşamıyo ki mal mısın sen" falan derler. Ya da gereksiz aksiyonu sevmezler bir shipte, daha sakin şeyleri tercih ederler ne bileyim, RoChu, Giripan, SuFin gibi. Sakin ama benim de biraz sıkıcı bulduğum shipler işte.
Ama ben çok severim o bahsettiğim tarzdaki shipleri. Ne bileyim öyleyim işte.
Bence FrUk biraz da P!nk'in True Love şarkısı gibi...O şarkı çok güzeldir severim yani. Ve ne zaman dinlesem aklıma bu ship geliyor, huzur içinde dinleyemiyorum şarkıyı. Biraz da Maroon 5'in One More Night'ı gibi sanki?
Ay neyse shipler ve şarkılar...çok kafam karıştı.
Benim Görüşüm
Dedim ya çok tatlılar bence. Ben çok severim FrUk'u. Fransa'nın mallıkları ve İngiltere'nin ona gıcık olması falan. Kulağa pek romantik gelmiyor ama ben bu ikisini çok yakıştırıyorum.
Ve ben bu shipi Hetalia izlemeden önce bile shipliyordum. Yani bu karakterleri değil de direk ülke olan Fransa ve İngiltere'yi yakıştırıyordum küçükken. Ben de böyle bir saykoyum işte büyüyünce Hetalian olacağım belliymiş sdfghgsfdt
Üstelik Hetalia, Paint It White'da (Hetalia'nın filmi vardı yine anime şeklinde belki izlemişsinizdir), bir kısımda "Fransa ve İngiltere hiç anlaşamayan iki ülkedir. Fakat aslında birbirlerini severler." Tarzı bir şeyler söylüyordu. Hatta orada "sexually" yani "cinsel olarak" kelimesi geçiyordu. Yine Hima'nın yaptığı tuhaflıklardan sadece bir tanesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Hetalia Shiplerine Tepkilerim-
FanfictionEvet bu kitap... yazıyor zaten ne açıklaması aq aph shipleri hakkında ne düşündüğüm olacak bildiğiniz gibi Hetalia fandomunda shipten geçilmiyor. Bu arada shiplediğim shiplemediğim her b*k var ewt hadi başlayak Bu arada yıl olmuş 2019 ben hala Hetal...