Offf hava deli gibi sıcak
Yemin ediyorum güneşe ateş edecem
Şu an Rusya'da olmak isterdim
Kim bilir orası en fazla 20 derecedir şimdi, Rusya çok şanslı ya :((((
Evet şimdi sıcakları bir kenara bırakalım shipe geçelim;
Bu shipi hepiniz görmüşsünüzdür. Fandomda ünlü bir ship, sanırım Rusya'yı en çok shipledikleri ülke Çin. Nerede bir fanfic görsem orada hep RoChu oluyor.
Mesela böyle Aph çiftlerinin olduğu hikayelere bakın, büyük ihtimalle bu shipi göreceksiniz. İnsanlar Rusya ve Çin'i yakıştırıyor çünkü Rusya yalnız bir adam, herkes onun deli olduğunu düşünüyor fakat Çin öyle düşünmüyor.
Şimdi bu ne kadar doğru bilemeyeceğim. Tamam Çin Rusya'ya diğer ülkelerin yaklaştığından daha sıcak yaklaşıyor olabilir. Ama fanların abarttığı gibi bir şey de yok ortada. Hani Çin böyle Rusya'yı tamamen mükemmel bir şekilde anlamıyor bence.
Bazı bölümlerde zaten dikkat ederseniz o da Rusya'nın davranışlarını tuhaf karşılıyor.
Ama fanlar böyle inatla Çin'in Rusya'ya karşı aşırı anlayışlı olduğunu savunuyor. Bunun hakkında da bir sürü headcanon gördüm mesela.
Yani kısacası bu ship seviliyor, ve soft bir ship, bildiğiniz fluff yani. Gerçi içinde Rusya gibi bir manyağı bulunduran bir ship en fazla ne kadar fluff olabiliyorsa...
Üstelik insanlar bu shipi sevmese bile genelde nefret etmiyor. Bu birkaç ship için daha geçerli. Kitabın FrUk bölümünde saydığım bazı shipler de aynı şekilde, fakat RoChu bunların başını çekiyor.
Benim Görüşüm
Şimdi linç yemeyeceksem:
Ben bu shipe başından beri ısınamadım pek. Yani ne bileyim, bence yakışmıyorlar. Ya da başka bir şey var, ama bir şekilde fazla hoşuma gitmiyor. Bazen aşırı uyuz olduğum shipleri bile bu shipten daha fazla shipliyorum.
Son cümleyi okurken bi tuhaf oldunuz dimi.
Tekerleme gibi lanBu shipden nefret etmiyorum, nötrüm aslında. Hatta bazen bu shipi gördüğümde ifadesizim. Çünkü ne bileyim, o kadar gıcık kapılacak bir tarafı da yok. Sadece Rusya benim çok sevdiğim bir karakter, ama Çin'i o kadar sevmiyorum. Neden diye soracak olursanız ne bileyim ya, konuşması, sürekli Aru demesi falan... Üzgünüm Çin ama favorim değilsin ;_;
Aslında oldukça tatlı bir karakter ama ben o kadar sevemiyorum.Ama yine de tabiki bu RoChu shiplememek için bir sebep değil. Çin'i çok sevsem bile bu shipi o kadar sevmezdim. Başlarda hiç sevmiyordum, böyle bir gram bile, şimdi yine biraz seviyorum. İnsan fandomda kaldıkça fikirleri değişiyor.
Yahu seviyor musun sevmiyor musun karar ver artık dediğinizi duyabiliyorum.
Kararsızım aslında. Bi' sevmiyorum, bi' seviyormuş gibi oluyorum. Ne bileyim, tuhaf bi' ship bence.
Aslında Rusya ve Çin bence de birbirine uyum sağlayabilecek ülkeler. Bazı Hetalia shipleri gibi birbirinden alakasız değiller. Hem ortak yanları da var. Bi' kere ikisi de komunizmin dibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Hetalia Shiplerine Tepkilerim-
FanfictionEvet bu kitap... yazıyor zaten ne açıklaması aq aph shipleri hakkında ne düşündüğüm olacak bildiğiniz gibi Hetalia fandomunda shipten geçilmiyor. Bu arada shiplediğim shiplemediğim her b*k var ewt hadi başlayak Bu arada yıl olmuş 2019 ben hala Hetal...