Ayyy biliyorum sırada bu yoktu.
Ama artık sıraya göre değil de canım ne istiyorsa onu yazmaya karar verdim.
Bu arada 1 sene falan olmuş galiba bu kitaba son bölüm atalı. Vay be...
Ay neyse kız başlayalım zanlarrrr
Aaah benim sevgili shipim, bazen kendimi Germancest shipleyen tek kişi gibi hissediyorum.
Açıkçası ensest ilişkiler gerçek hayatta beni çok rahatsız eder. Hatta animede de rahatsız eder, ama bu karakterlerin ülkeleri temsil ettiğini düşününce.... bu pek de tuhaf olmuyor.
Üstelik Germancest... Ne bileyim bence harika bir ship ya.Bu ship o kadar da shiplenmiyor, ama mutlaka duymuşsunuzdur diye düşünüyorum. Genelde lemon ağırlıklı bir ship olarak görülür. Ki bence de öyle.. yani... Ne bileyim, Prusya ve Almanya bir araya gelince..
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Öhöm...
Bu shipin soft (yumuşak) bir ship olmadığı kesin.. aslında olabilir de. Neden olmasın? Çok da güzel olur, çok da iyi olur...
Benim Görüşüm
Ben bu shipe ba-yı-lı-yo-rum
Neden bu kadar çok seviyorsun diye sorarsanız... Ne bilem la!
Yani bence harbi yakışıyorlar lan... çok otp bir ship (benim için tabi)
Yani biraz fesat bi ikili olacaklar sanki...ama biraz da tatlı...Amma banane, çok da güzel oluyorlar.
Ayrıca bu ship bana şu Lady Gaga'nın "scheiße" adlı şarkısını hatırlatıyor, çok ünlü bir şarkısı değildi, belki bilmezsiniz. Biraz Alamancanız varsa o kelimenin ne olduğunu biliyorsunuzdur assfggbhjYalnız şarkının kendisi b*k değil, güzel. Tıpkı bu ship gibi.
Neyse, bu shipin yeterince shiplenmemesi beni üzüyor, genelde GerIta, PruHun ve PruCan'ın gölgesinde kalıyor kendisi.
Ama niye ki? Niye insanlar bu kadar mütüşlü ✨✨ bir shipi shiplemez??
Bi de şey çok hoşuma gidiyor mesela, Prusya'nın abi olması ama sürekli Almanya'nın başını derde sokması falan.... ya ne bileyim bi Mordo ve Rigby vibe'ı veriyor bana.
Ve niyeyse benim gözümde hep Prusya'nın bazı geceler gizlice ağladığı ve Almanya'nın onun yanından hiç ayrılmadığı, teselli ettiği falan canlanıyor.... Bilmiyorum Prusya özünde çok duygusal bir insanmış gibi geliyor bana. E yani krallıkmış gibi. O egoistin içinde çok hassas bir adam var bence 🥺
Yaniii.... bence çok müq bir ship. Tamam mı. Çünkü öyle!
Bu shipe puanım: 8/10
Evet 8 çünkü FrUk'dan daha harika değil. Ama harika.
RESİMLER
(Kendi kendime: Sakin ol mk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Hetalia Shiplerine Tepkilerim-
Hayran KurguEvet bu kitap... yazıyor zaten ne açıklaması aq aph shipleri hakkında ne düşündüğüm olacak bildiğiniz gibi Hetalia fandomunda shipten geçilmiyor. Bu arada shiplediğim shiplemediğim her b*k var ewt hadi başlayak Bu arada yıl olmuş 2019 ben hala Hetal...