N'aber chanlarım OwO
Sonunda bu uyuz shipe geldik :3
Evet bu bölüm uzun çünkü bu shipi baya bi gömdüm ve övdüm. Hadi başlayaq
Belki de bunun bir ship olduğunu bile bilmiyorsunuz fakat aslında bu shipin fandomda oldukça ünlü olduğunu gördüm. Çoğu Hetalian'ın favori shiplerinden. Hatta belki şaşıracaksınız ama TurGre'den daha çok shipleniyor.
Üstelik bu ship çok fazla nefret almıyor ve çok yumuşak bir ship... yanii... nasıl desem öyle işte.. yani böyle FrUk, RusAme ya da TurGre gibi aksiyonlu değil. Ama çok da şirin gözüküyorlar. Üstelik ikisi de kedileri çok seviyor. Falan. Filan.
Hayranların bu shipi bu kadar shiplemesinin bir sebebi de şu: Hetalia'nın mangasında bir bölümde seks oranı (ben de tam anlamadım) en az olan ülkenin Japonya, en çok olan ülkenin ise Yunanistan olduğu söyleniyor ve sonra Japonya ve Yunanistan o tarz şeyler hakkında (ne olduğunu biliyorsunuz) konuşmaya başlıyorlar ve Yunanistan çok güzel bir şey olduğunu falan söylüyor, sonra tam olarak ne oluyor anlamdım amaa... bizim Kiku ve Herakles... mercimeği fırına veriyorlar.
Japonya bunu reddediyor tabi. Ama hayranlar durur mu, hemen bu shipe "canon" yani fan işi olmayan, gerçek damgasını basıyorlar.Ama bazı kişiler bunun gerçek olmadığını, sadece Japonya'nın gördüğü bir hayal olduğunu söylüyorlar. Eğer gerçekten öyleyse de Himaruya ne yapmaya çalışmış acaba... ilginç...
Hatta bakınız o kareler:
Yani ne diyeyim...
Benim görüşüm:
İlk olarak, bu shipin en overrated ship olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Tamam fena bir ship değil, ama abartılacak hiçbir yanı yok. Yani Japonya bir çok ülkeyle yakışan bir kişi, ama niyeyse herkes tutturmuş bir Giripan gidiyor. Bazen bu insanlara büyü falan mı yapılmış diye düşünmüyorum değil. Bi de bazıları bu shipin hakettiği değeri görmediğini söylüyor. Nenem de askere giderdi!
Çünkü cidden bu kadar övülecek, bu kadar sevilecek hiçbir yanı yok bu shipin. Aşırı sönük bir ship, ve bu shipi görmediğim hiçbir Hetalia fanfic'i yok.
Ve bu ikilinin animede birlikteyken tek yaptığı şey çimenlerin üzerine oturmak ve konuşmak... Sıkıcı...
Ulan insanın hiç mi canı sıkılmaz? Ya gerçi ben de Yunanistan gibiyim, günün büyük bir bölümü dinlenip (ne iş yapıyorsam artık) kedilerle uğraşıyorum. Ama ben o kadar sıkıcı değilim bence... çok hızlı konuşurum mesela ben. Yunanistan ise...
O konuşurken insan çileden çıkıyor!
Yunanistan'ın herşeyi sıkıcı ya! Konuşması, hareketleri. HERŞEYİ
Hadi Yunanistanla Japonya sıkılmıyor, shipleyenler nasıl sıkılmıyor lan?Hayır gerçekten çok bunaltıcı bir ship. Ecnebilerin hepsi bayılıyor ama bu shipe. Bende mi bir şey var onlarda mı anlamadım.
Hem ben aslında Yunanistan'ı daha çok uke olarak görmüştüm çünkü ilk gördüğümde... ne bilem gözüme öyle gözüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Hetalia Shiplerine Tepkilerim-
Fiksi PenggemarEvet bu kitap... yazıyor zaten ne açıklaması aq aph shipleri hakkında ne düşündüğüm olacak bildiğiniz gibi Hetalia fandomunda shipten geçilmiyor. Bu arada shiplediğim shiplemediğim her b*k var ewt hadi başlayak Bu arada yıl olmuş 2019 ben hala Hetal...