Hazır karşıma lanet olası Barbie shortsları çıkarken.
Yeter artık ya.
Bir tanesine baktım diye "hAy BaRbİğ" "HaY kEn" sürekli karşıma çıkıyor ZIKKIM
Neyse sinirlendim ya.
Barbi var Oppenheimer var ne bakıyon-
Ay onu bunu geçin de daha yeni Keloğlan masalları izliyordum, hani şu ilk çıkanı. Keloğlan'ın babası öldü diye hüngür hüngür ağladım ayol... ama nasıl bir ağlama, insanın akrabası ölse böyle ağlar. Ya çok duygusalım ya da ciddi psikolojim bozuk.
Kulağa komik gelse de birazcık da ülkenin o zamanlarını hatırladım o yüzden sinirlerim boşaldı galiba.... neyse yine karamsarlık yapmadan geçelim şu bölüme.
Ay medyadaki resmi cidden çok sevdim. Bunu çizen kişi genelde CanUkr çiziyor. Turkraine çizen Kagome Inuyashkina'nın fanartları kadar hoşuma gitmese de bu kardeşiniz de güzel çiziyor. Ya da ablanız. Ya da abiniz.
Şimdiiii RusAme. Bu shipin adını Google'a yazacak olursanız karşınıza kesin Countryhumans çizimleri çıkacaktır çünkü orada aşırı ünlü. Ama nedense Hetalia fandomunda pek shiplenmiyor o kadar.
Şöyle bir şey var; ben countryhumans'daki RusAme'yi biraz abartılmış ve cıvık buluyorum heh... Hetalia'dakini ise gayet underrated.
Bence Amerika san ve Rusya kun'u böyle gerçek iki insan olarak düşünürseniz (çizgilerden ve renklerden oluşan karelerden öte yani) aralarında gayet bir ten uyumu olurdu. Ki bunun yanında kocaman Soğuk Savaş geçmişi var. Bu ilişkiyi hem zorlaştırıyor hem de shipi güçlendiriyor bence.
Bu arada ben Soğuk Savaş ile nedense İkinci Dünya Savaşı'ndan daha fazla ilgileniyorum. Fransız Devrim / Koalisyon Savaşları'ndan sonra en çok ilgimi çeken tarihsel kapışma olabilir kendileri. İşte RusAme'ciyseniz böyle oluyor.
E artık anlamışsınızdır shipi sevip sevmediğimi. Gerçi gördüyseniz görmüşsünüzdür fanfic de yazdım bu ship için. Sanırım hala devam ediyor :)
Eee kendi reklamımızı da yaptık.
Şimdiii geçelim enine boyuna shipi ele almaya.
Niye seviyorum bu shipi ben e çünkü çok tatlılar bayılıyorum böyle psikopat şeylere. Ayrıca Amerika'nın uke olması falan aşırı hoşuma gidiyor. Rusya'dan başka kim ona karşı bu kadar bariz seme olabilir? E sonuçta burada Alfred reiz var... Yani adamla yaşıtız ama buffy boi işte.
Sonra Rusya'nın ukesinin de bence böyle dik başlı biri olması daha hoş olur 😏E tabi seveni var sevmeyeni var. Kavga gürültü sevmiyorsanız uzak durun </3
Artıları
Bu shipin fanficleri son zamanlarda (son zamanlar dediğim bu yıllar değil, fandomun popüler olduğu yılların son zamanlarında) daha yaygınlaştığı için o "ilk dönem Hetalia klişeleri"nden kurtulmuş.Yok Fecriati Edebiyatı.
E neyse efendim farklılık severiz biz.
Sonra... ikisi de sarışın 😩😚😋 şaka şaka bu bir artı değil... ama olabilir yahu? Sarışın beyler bence artı aq ben böyle kabul ettim!
Of of... ben daha ne diyeyim, animede de saçma sapan komik sahneleri var. Ayrıca Rusya ve Amerika'nın "Safe Word"ü bile var.
Eksileri
Olmaz olmaz bu iş olamaz.... hiç yalvarmaaaağ bu iş olamaağzzYani yine gerçekçi bir gözle bakarsak cidden zor. Hem Hetalia'da hem dünya alemde... zor kardeşim. Olacak maks sonu söylüyorum Rusya Amerika'yı atkısıyla s_ker.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Hetalia Shiplerine Tepkilerim-
FanfictionEvet bu kitap... yazıyor zaten ne açıklaması aq aph shipleri hakkında ne düşündüğüm olacak bildiğiniz gibi Hetalia fandomunda shipten geçilmiyor. Bu arada shiplediğim shiplemediğim her b*k var ewt hadi başlayak Bu arada yıl olmuş 2019 ben hala Hetal...