Beverly vagyok, 14 éves. Barna hajjal, zöld szemmel... Ja és hát, rajongok a Stranger Thingsért. Ma lesz egy ST találkozó...és elmegyek rá a legjobb barátnőmmel, Lillyvel. Míg nekem a kedvencem Will, vagyis Noah Schnapp, addig Lillynek Mike, azaz Finn Wolfhard. Rajongunk a saját kedvencünkért! Egyszerűen imádjuk a fiúkat. A nevemet azért is szeretem, mert az AZ a kedvenc filmem és Finn játszott benne, és mert a lány, aki a banda tagja volt, őt Beverlynek hívták.
- Bev! -kiáltott apukám, mire megijedtem és leszaladtam. Apu levágta az egyik ujját. Csak úgy ömlött a vér belőle.
- Bev! Ott van az elsősegélycsomag! - mondta, én pedig cselekedtem.
- Apu, de be kell menni a sürgősségire!
- Jó. Akkor elsétálunk. -mondta, én pedig segítettem neki készülődni...Tessék, ugrott a találkozó. Miközben apát vizsgálták, felhívtam Lilly-t.
- Szia! Hol találkozunk?
- Sehol Lilly. Nem mehetek.
- De hisz ez volt az álmod, hogy eljuss egy ST rendezvényre! Hogy találkozzhass Noahval....Most pedig, hogy végre sikerült jegyet szerezned, nem jössz el? Bevy, mi történt?
- Apu levágta az egyik ujját, miközben főzött...
- Jézusom Beverly! Jól van?
- A sürgősségin vagyunk épp. Csak szólni akartam, hogy nem megyek
- Hát rendben. Jobbulást Rogernek!
- Átadom. Neked pedig jó szórakozást. -mondtam már könnybe lábadt szemekkel.
- Mi? Ha nem mész, én sem megyek!
- Viccelsz Lilly? Nem adhatod fel ezt a találkozót miattam. Menj el nyugodtan!
- Hát jó! De nem lesz olyan nélküled.
- Azért...próbáld magad jól érezni! Szia. - köszöntem el legjobb barátnőmtől. Aput még vizsgálják. Még várnom kell.Két órával később
Már javában folyik a találkozó. Nagyon jó. Lemaradok arról, hogy a kedvenc fiú színészemmel találkozzak...
Lilly Borrow szemszöge:
Szegény Beverly, nemhogy lemaradt a találkozóról, de még az apja is elvesztette az egyik ujját. Rossz lehet neki. Már csak az apja maradt neki. Mindegy mostmár. Most lehet menni az aláírásokért. Kérek Bevnek is egyet.
- Sziasztok!
- Szia -köszönt Millie, Finn és Gaten.
- Aláírjátok?
- Persze. -mondták. Aláírták, viszont Finn nemcsak aláírta, de még a... ÚRISTEN. MEGADTA A TELEFONSZÁMÁT!
- Mi a neved? -kérdezte Woldhard.
- Lilly Borrow.
- Nagyon szép neved van. - és rámkacsintott! ÚRISTEEEEN!
Tovább mentem, aláírattam Calebbel és Sadie-vel, mikor megérkeztem Noah-hoz.
- Szia Lilly!
- Szia, honnan tudod a nevemet?
- Hallottam, mikor Finnel beszéltél.
- Ja, igaz... teljesen elfelejtettem, hogy elhallassz odáig.
- Öhmmm.... igen. Akkor aláírjam úgy, hogy Lillynek, Noahtól?
- Igen, köszi. Viszont aláírnád úgy is a lapot, hogy Beverlynek? Mert sajnos a legjobb barátnőm nem tudott eljönni mert apukáját kísérte el a kórházba, mert levágta az ujját véletlenül.
- Jézusom. Oké, rendben.... -és elkezdte aláírni a lapot, de félúton megállt. - tudod mit? Itt a telefonszámom. Add meg Beverlynek. Hívjatok fel, és majd találkozunk valamikor. Így Beverly nem fogja azt érezni, hogy lemaradt a találkozóról. A srácokkal is beszélek és ők is eljöhetnek majd.
- Tényleg megtennéd ezt?
- Persze. Sőt! Hé skacok! Van kedvetek egy rajongónkkal találkozni? Sajnos nem tudott eljönni mert az apja levágta az ujját.
- Jézus... oké, legyen én benne vagyok! -mondta Millie.
- Én is -így Caleb
- Detto - mondta Gaten
- Hát, had szóljon! - kezdte Sadie.
- A te barátnődről van szó?- kérdezte Finn tőlem.
- Igen.
- Te is ott leszel?
- Persze. Már ha nem baj.
- Nem. Sőt. Remek. Megyek!
- Nagyszerű. Akkor majd körüzibe megkaptok mindent.
- Jó. -mondták egyszerre.
- Na látod Lilly?
- Igen. Úristen. Köszönöm. -és megöleltem. Visszaölelt. De ez egy baráti ölelés volt. Persze távozásképp elköszöntem, mire Finn felállt és odasúgta a fülembe, hogy hívjam majd fel ha hazaértem és, hogy majd találkozunk. Utána pedig megölelt. Jézusom! Mikor kiléptem a kapun (ugye ahol a találkozó volt) rögtön felhívtam Beverlyt.
- Szia! Hogy sikerült a találkozó?
- Mindent megtudsz a maga idejében. Találkozzunk nálatok. Szia
- Na de várj, mié... - és itt megszakítottam a hívást. Beverlyékhez rohantam.Beverly Sun szemszöge:
- Miután lebonyolítottam a világ legfurább hívását, sírva borultam az ágyba. Lemaradtam a találkozóról és még Lilly sem hajlandó elmondani mi történt...
Egy tré az életem...
YOU ARE READING
Mindennél jobban szeretlek! - Noah Schnapp fanfiction
Romance"- Tudod, sosem gondoltam volna, hogy ezt mondom valakinek, de mindennél jobban szeretlek. - mondta Noah, én pedig legbelül ujjongtam és visítottam. Átkarolt, majd mélyen a szemembe nézett és megcsókolt. 😍" Káromkodás is lehet benne! Ha nem szerete...