...Vagy mégsem?

1.1K 58 4
                                    

Beverly Sun szemszöge: 

A mai nap fogok Noahval és a többiekkel találkozni. Most éppen 2 óra van, szóval elmentem fürdeni és hajat mosni. Apu nem tud a találkozóról, mert nem szeretném elmondani neki. Majd amikor indulásra kész leszek, akkor majd beadom neki, hogy Lillyékhez megyek. Legalább is ez volt a terv. De apu megelőzött, mikor épp ebédeltem.
- Ki az a srác? - kérdezte. Majdnem kiköptem a falat csirkét.
- Milyen srác? Lillyhez megyek.
- Ne hazudj nekem kislányom, hallottam amikor Lillyvel sikongtatok, hogy valami Nao vagy Noé elhívott  titeket valahova. Gondolom oda készülsz.
- Noah, és igen, oda készülök.
- Na, akkor ma nem mész se Noah-val találkozni, se Lillyvel.
- Most miért?
- Egy: mert hazudtál, kettő: nem szeretném ha idegenekkel találkoznál.
- De Lilly is ott lesz. Ő nem idegen.
- Az lehet, de ő nem fog megvédeni ha bajba kerülsz.
- De nem lesz baj....jajj apu légyszíves.
- Nem, és ez az utolsó szó.
- Ne már. - Annyira utálom, hogy apu mindent elront. Néha úgy szeretném, hogy eltűnne csak egy pár órára.
Noahval ezek szerint akkor már sosem fogok találkozni. Mert mivel ma nem megyek el, azt fogják hinni, hogy egy hazug vagyok, vagy nem is létezem, ráadásul Lillyt is bajba keverem. Annyira jól összejönnek a dolgok, hogy az hihetetlen...nem nagyon tudtam mit csinálni, így felhívtam Lillyt:
- Szia! Mi a helyzet?
- Apu....nem enged.
- MIII? AZ HOGY? NE.
- Menj csak el nyugodtan és mondd meg, hogy....nem is tudom...
- Hát hogy apukád nem enged el.
- Dehogy is...azt fogják hinni, hogy hazudsz. Inkább mondd azt, hogy azért nem megyek, mert egy csődtömeg vagyok. Szia!
- Várj Bevy, ne... - leraktam a telefont. Lilly még hívott egy párszor, majd feladta. Még egy hívás érkezett, de ez már nem Lillytől. Noah volt az.
- Halló? - szóltam bele remegő hangon.
- Szia Beverly, én vagyok az, Noah Schnapp.
- Tudom... -szipogtam.
- Öhmm...jól hallom, hogy sírtál?
- Hát, apukám nem enged el.
- Merre laksz? - kérdezte. Lediktáltam neki a címemet és utána beleszólt.
- Úton vagyok érted!
- Aranyos vagy, de nem lehet.
- Rádcsörgök majd ha itt vagyunk. Az lenne a kérésem, hogy majd vegyél fel egy pulcsit és nézz ki majd az ablakon.
- Miért?
- Tudom, hogy nem ismersz, de próbálj meg bízni bennem.
- Rendben. Szia. - és leraktam. Egy 10 perc múlva csörgött a mobilom.
- Megyek. - mondtam és leraktam. Az ablakot kinyitottam és kimásztam. Kicsit magasan volt, de átmásztam a fára, ami ott volt az ablakomnál. Noah kiszállt az autóból és nézte, ahogy mászok lefelé. Az egyik pillanatban viszont rosszul léptem és lezuhantam....egyenesen Noah karjaiba estem.
- Jézus, Beverly jól vagy?
- Noah! - bújtam a nyakába. Nagyon megijedtem.
- Lerakjalak?
- Ühüm... -mondtam és lerakott. Nagyon megijedtem, így végig fogtam a kezét. De szerencsére nem zavarta. Beültünk az autójába és elhajtottunk. Végig Noaht öleltem.
- Na, jól vagy?
- Hát, nagyon megijedtem. Lepergett előttem az életem.
- Óh, ne haragudj. Basszus, miért is kértem ilyet tőled?
- Nem a te hibád.
- De igen. Ha nem kérem, hogy mássz ki, akkor nem esel le és nem történik ez.
- Nem baj. Én megbocsátok.
- Hogy tudsz megbocsájtni, amikor majdnem megütötted magad?
- Úgy hogy én voltam a hibás. Ha nem vagok olyan béna, akkor nem esek le.
- Jó. Cuki vagy.
- Öhm...köszi - és megfogta a kezem.
- Most akkor akarsz velük találkozni?
- Én igazából csak miattad akartam menni.
- Óh. Akkor lemondom, nem baj?
- Nem, viszont akkor mi mit csinálunk?
- Mondjuk feljöhetnél hozzám, és megismerhetném a lány, aki miatt most kicsit felfordult az életem.
- Ne haragudj....
- Hé! Ne bánd. Na. - emelte fel a fejemet az államnál fogva. Majd mélyen a szemembe nézett. Legalább 15 másodpercig így néztük egymást. Majd Noah terelte a témát.
- Na és, mit szeretsz?
- Hát, az ST-t.
- Azt gondoltam. Ki a kedvenc szereplőd?
- Eleven és Mike. Meg Max. De te is klassz voltál az első kettő évadban.
- Mi bajod volt a harmadikkal?
- Nem igazán te voltál a bajom, hanem az, hogy kb. 4 mondaton és pár nyakfogáson kívűl semmi értelme nem volt Willnek.
- Mondjuk ez igaz.
- Szerintem akkor volt a legnagyobb szerepe, amikor összeveszett Mike-kal.
- Hát, szerintem is. - felelte. Noah háza felé tartottunk. Megálltunk egy pillanatra, és Noah meg a sofőr kiszállt. Néztem, ahogy beszélgetnek. Hirtelen egy nagy zajt hallottam, ami egyre hangosabb lett. Motor volt. Vagy autó. Hirtelen a hang megszűnt és elsötétült minden. Egy pár perc erejéig Noah arcával találtam szembe magam. De aztán újra elájultam.

Mindennél jobban szeretlek! - Noah Schnapp fanfictionWhere stories live. Discover now