Beverly szemszöge:
Ma Noah elkísért a suliba. Mindenkit megbámult minket az utcán, sokan le is fotóztak minket, illetve kértek tőlünk aláírást. Igen, még tőlem is. Igazából tudtuk, hogy ez fog történni, így sokkal előbb indultunk el otthonról, mint kellene.
Mikor megérkeztünk, búcsúcsókot adtam Noah-nak, aztán befutottam, és megkerestem Lillyt. Amikor bementem az osztályba, mindenki csodálkozó arccal nézett rám.- Neked halál komoly Noah Schnapp a palid?
- Szegény Noah...
- Hogy szerethetett "beléd"?
- Én gratulálok. - mondta egy Camila nevű lány.
- Köszönöm Camila.
- Mióta vagytok együtt? - kérdezte a mellette álló Jasmine nevű osztálytársam.
- Lassan fél éve. - ettől a kijelentéstől az egész osztályban kuss lett, és mindenki tátott szájjal nézett rám. Én csak nevettem belülről.
- Kamuzol. - mondta egy harmadik lány.
- Nem. Kérdezd meg Noah-t halál nyugodtan. - Ekkor belépett Lilly.
- Szia Lil.
- Szia B.
- Hogy vagy, leülünk a helyünkre?
- Igen, köszi jól vagyok. - felelte. Elkezdett nagyon vigyorogni.
- Mi történt? - kérdeztem. Eskü nem tudtam mi van.
- Hát...-kezdett bele mondanivalójába- megtörtént az első.
- Első mi? - aztán leesett. - Ne bassz. Komolyan? Úristen. Finnel?
- Kivel mással aranyom?
- Jó-jó, de ahj istenem. És milyen volt?
- Csodálatos. Fájt, de nem annyira. Az első mindig fáj. Mindenki azt mondja. És Finn nagyon óvatos volt. Mindig mondta, hogy szóljak, ha fáj, vagy ha nem akarom. És amikor szóltam, akkor lassított vagy szünetet tartott.
- Úristen....Hát Lilly. Esküdni mertem volna, hogy nekem előbb lesz ilyen élményem, mint neked.
- Na!
- Nyugi, vicceltem.
- Na azért. - mondta, ekkor meghallottuk a becsengőt, és bejött az ofő. Az ofő.
- Mit keres az ofő irodalom órán?
- Én tudjam?- Felelt mellettem a legjobb barátnőm.
- Csendet kérek! Azért jöttem be, mert a tanárnő beteg lett. Amúgy is elkértem volna valamelyik órátokat, mert az ofő óra az csak pénteken lesz, és minél előbb tudjátok meg, annál jobb. Na szóval, amiért jöttem, az az, hogy meg kell beszélnünk, hova menjünk osztálykirándulásra. Három hely között választhatunk: Franciaország, Kína és Magyarország. Mindegyiknek megvan az előnye: Mivel franciát tanultok, ezért franciaországban simán el tudnátok lenni. Kínában vannak helyek ahol megértik az angolt. Magyarország fővárosa pedig nagyon gyönyörű, és ott is sokan értenek angolul is. Szóval most az lesz, hogy kaptok egy papírfecnit, arra azt írjátok rá, hogy hova menjünk. Se nevet se osztályt nem kell ráírni, szimplán csak az országot. - ekkor körbe ment az osztálytermen a tanárnő, és mindenki kapott egy darab papírt. - Ha megvagytok, akkor hajtsátok össze a kis papírt kettőbe, és utána adjátok ide nekem. - újra körbement a termen. - Oké, most pedig felírom a táblára a három országot, és megszámoljuk a szavazatokat. - ekkor rajzolt egy táblázatot, majd felírta az országokat, és húzta a strigulákat. Három perc múlva megszólalt. - Magyarország, Franciaország egy-egy. Most mi legyen?
- Szavazzon ön tanárnő. - mondta az egyik srác.
- Rendben. - mondta és ekkor behúzott egy strigulát. - Akkor Magyarországra megyünk!
- Az egész osztály örvendezni kezdett, és kiabálni. A tanárnő alig bírta lecsendesíteni őket.
- Tehát, Magyarország....Felkészültél B?
- Hát persze Li!
KAMU SEDANG MEMBACA
Mindennél jobban szeretlek! - Noah Schnapp fanfiction
Romansa"- Tudod, sosem gondoltam volna, hogy ezt mondom valakinek, de mindennél jobban szeretlek. - mondta Noah, én pedig legbelül ujjongtam és visítottam. Átkarolt, majd mélyen a szemembe nézett és megcsókolt. 😍" Káromkodás is lehet benne! Ha nem szerete...