Sötétség

581 33 9
                                    

Arra gondoltam, hogy mivel mindenki szomorú a suli miatt (ha valaki várja, akkor pacsi mert én is várom 😄😊) ezért gondoltam, hogy feldobom nektek a szeptember első napját egy résszel. Ha pedig minden jól sikerül, akkor a holnapi gyászos napra is fent lesz egy. A bye.

Noah Schnapp szemszöge:

Mikor reggel felkeltem, Beverly nem volt mellettem. Kimentem a fürdőbe, majd mikor visszamentem, még mindig nem volt ott. Lementem a konyhába, és szerencsére ott találtam.

- Hála istennek kicsim, azt hittem már eltűntél. - pusziltam bele a hajába.

- Csak mert éhes voltam és lejöttem reggelit csinálni?

- Igen. Tudod mi a furcsa?

- Mi?

- Hogy amióta megismerkedtünk, mindkettőnk élete fenekestül felfordult.

- Ez igaz, de legalább együtt vagyunk. És senki sem szakíthat el egymástól minket. - mondta, majd megcsókolt. Egy csókcsatát akartam kezdeni, mire elvált tőlem. - Mit kérsz?

- Téged.

- Valami ehetőt.

- Mondanék valamit, de az nagyon fura lenne.

- Hülye gyerek...-nevetett.

- Naaaaa. Nem beszélhetsz rólam így!

- De!

- Nem.

- De. Amúgy....ma el kell mennem apuhoz.

- Szeretnéd, hogy....

- Nem. Ezt egyedül kell elintéznem. Sőt. Minnél előbb megyek, annál előbb túlesek rajta. Szóval ha nem túl nagy gond, akkor ma egyedül kell reggelizned. És ezt a reggelit magadnak kell megcsinálnod.

- Oké. - mondtam, majd elment.

Beverly Sun szemszöge:

Muszáj volt elmennem apuhoz. Mikor megérkeztem, kopogtam.

- MENJ EL! - jött a válasz. Tovább kopogtam.

- ESKÜSZÖM HA TE VAGY AZ KEVIN, AKKOR...-és kinyitotta az ajtót.- Beverly?

- Apu. Ki az a Kevin?

- Mindegy. Egy haverom, aki mostanába zaklat. De amúgy te hogy kerülsz ide?

- Beszélnem kell veled.

- Rendben. De először is, hogy vagy?

- Én jól. Jól megvagyok Noahval és a családjával. Kedvelnek. Főleg Chloe.

- Chloe? Az ki?

- Chloe Schnapp. Noah testvére.

- Értem. Mi van Lillyvel?

- Hát, mostanába nem beszéltünk, de az a gond, mivel mind a kettőnk az egyik ST-s sráccal jött össze, mind a ketten ki akarjuk élvezni a nyarat. Ugyanis mindjárt szeptemer, és lesznek alkalmak, amikor forgatni kell, és akkor Noah is megy, illetve Finn is.

- Aha, értem. Amúgy, te most hol laksz?

- Noahnál.

- MI? Már megbocsáss, de vele is alszol?

- Igen. Miért?

- Figyelj. A te korodban lévő srácok csak azért jönnek össze bizonyos lányokkal, hogy.....felnőttes dolgokat csináljanak velük. Már ha érted mire gondolok.

- JÉZUSOM APA. NOAH NEM OLYAN.

- EZT NEM TUDHATOD BIZTOSRA.

- De. De tudom. Mert ha az lenne, amit te mondassz, akkor már rég nem lennék szűz. De még az vagyok.

Mindennél jobban szeretlek! - Noah Schnapp fanfictionOù les histoires vivent. Découvrez maintenant