Betegség

948 47 7
                                    

Noah Schnapp szemszöge:
Bevallom. Mikor megláttam Beverlyt, a szívem kihagyott egy ütemet és melegség töltött el. A mellkasomba volt olyan érzésem, mint amikor a torkomban érzem, hogy sírni kell. Szerintem ez a szerelem. A kezét nem tudtam elengedni, soha. Amióta megismertem (2 hete) azóta nem telik el óra, perc, vagy másodperc, hogy ne rá gondolnék. Az apja úgy tudja, hogy Beverly Lillyékhez ment, akik elvitték őket nyaralni. (Mivel június van.) Lilly ment el Beverly cuccaiért, amit Bev apja furcsált, de Lilly nem akarta elmondani, hogy Roger  Sun lánya kórházban van.  Lillyvel találkozom itt Beverly kórterme előtt. Eggyüt akarunk bemenni. Bár szívem szerint soha nem mennék ki onnan. Ezért se kellene bemennem.
- Szia Noah! - ölelt meg Lilly.
- Szia.
- Tudom, hogy elszomorít, de nem a te hibád. Nem tudhattad, hogy egy őrült belehajt majd a kocsitokba.
- Épp ez az. Hogy tudtam.
- Mi?
- Éreztem, hogy baj lesz. Mert így volt.
- Jaj, már megijedtem. Nem mintha feltételezném, hogy hazudsz.
- Köszi.
- Ez a barátság. - és megölelt.
- Úgy bemennék.
- Én is, nyugi. De amíg az orvos nem jelenik meg, addig nem lehet.
- Tudom. Minden nap megnéztem őt. Minden nap. Minden egyes rohadt nap, itt voltam és legalább 3 órát itt töltöttem, és nem ébred fel! - idegeskedtem.
- Noah. Nem. A. Te. Hibád. Érted? - kérdezte. Válaszkép 3 kövér könnycsepp gurult le az arcomon.
- Na, shhhh... - és ölelgetett. Annyira jó barátom. Erre megjelent a doki.
- Örülök a gerle párnak. Jó napot!
- Óh, mi nem járunk.
- Nem. Jó napot!
- Noah csak ideges. A barátnője ott van bent. -mondta Lilly és egy szúrós pillantást vetettem felé. Tudja, hogy szeretem Beverlyt és szeretném, hogy a barátnőm legyen, de mivel még nem tudtam megkérdezni, ezért nem tudott válaszolni, ezért gyakorlatilag még nem a barátnőm.
- Jaaa. Beverly Sun. Hát, nagyon rég volt ébren. Nem tudjuk, mikor fog felébredni, mert már rég fel kellett volna. Pontosabban 3 nappal ezelőtt.
- De az nem lehet, hogy mindenki máskor ébred fel? - kezdtem pánikba esni. Egy orvos azt mondta, hogyha nem ébred fel, akkor nem biztos hogy tud majd lélegezni lélegeztető gép nélkül.
- Elképzelhető. Nem tudom.
- Mi? De hisz maga az orvos. -háborodott fel Lilly.
- Tudom. De nem tudom. - ezt nem értettem. Tudja, de nem tudja. Oké. Hanyagoltam. Doki maradott egy kicsit, majd kiment. Lilly kicsit beszélt hozzá, majd kettesbe hagyott Beverlyvel. Kicsit beszéltem hozzá. Majd hirtelen hallottam, egy hangos pittyenést. Beverlynek esik a vérnyomása. Már csak hosszú pittyenést hallottam. Leállt a szíve. Hívtam a nővérhívót, akik rohantak.
- Beverly, kérlek tarts ki, szeretlek! - mondtam neki, majd kiküldtek. Újraélesztés, és Beverly túlélte. Nem tudom mi volt ez.

Lilly Borrow szemszöge:
Nagyon szörnyű volt, amikor láttam, hogy Noah hirtelen felpattan és a nővérhívót nyomkodja idegesen. Majd kifutott. Azt mondta, Beverlynek leállt a szíve. Azt hogy? Hisz 2 hete operálták nem lehet életveszélyben. Legalább is azt hiszem. Noah ideges volt és sírt. Aggódott Beverlyért. Amikor már 5 perce élesztették újra, Noah nem bírta, a nyakamba borult és sírt. Azt hitte elvesztette Bevyt. Megmondom őszintén, én is azt hittem. De sikerült megnyugtatnom. Mikor kijöttek a nővérek és az orvosok, akkor Noah csak Beverlyt nézte. Lélegeztetőgép volt rajta. Noah sírt és nézte Bevet. Aztán leült mellém, később pedig a vállamra hajtotta fejét és elaludt. Én csak simogattam, nyugtatgattam. Nagyon rossz volt így látni. Késő volt, így engem is elnyomott az álom. Körülbelül 3 órája aludhattunk, mikor egy női hangra lettem figyelmes:
- Hé! Haza kéne mennetek. Amúgy is egy férfi keres egy lányt és egy fiút. Szerintem ti vagytok azok. Noah Schnapp a fiú, ugye?
- Igen. Én pedig Lilly vagyok.
- Szép neved van. A férfi, a recepciónál vár titeket.
- Rendben, köszönöm.
- Nincs mit. -mosolygott és elment. Fel kellett keltenem Noaht.
- Noah! Ébresztő. -simogattam a fejét.
- Mi az? Beverly felébredt?
- Sajnos nem, viszont haza kell menned.
- Neked is haza kéne menned.
- Igen, majd én is hazamegyek. Na gyere, menjünk. - álltam fel és nyújtottam felé a kezemet. Kézenfogva sétáltunk ki a kórházból. Mikor sétáltunk, hallottam egy kattanás hangot, (tehát olyan hangot, mintha lefényképezték volna), de amikor megfordultam, nem láttam senkit.
- Akkor csak képzelődtem.
- Mit?
- Olyan hangot hallottam, mintha lefényképeztek volna.
- Nem baj. Már fáradtak vagyunk és mindent beképzelünk, ugye?
- Igen, biztosan. - kiiértünk a recepcióhoz, ahol ott volt Noah sofőrje.
- Na végre. 11 óra elmúlt.
- Bocsi.
- Ne haragudjon. A sírásba kifáradtunk.
- Mi történt?
- Bev....Beverly...- és újra sírni kezdett.
- Beverlynek leállt a légzése. -mondtam.
- Óh. Sajnálom. Gyertek, Lilly téged is hazaviszlek.
- Köszönöm.
- Nincs mit. - elsétáltunk a kocsihoz, ami nehezen, de beindult és elvittek haza.
- köszönöm.
- Szívesen. Szia.
- Jó éjt.

Noah Schnapp szemszöge:
Lilly hazament, mi pedig elmentünk a háza előtt. Út közepe felé lefulladt a kocsi. De jó. Gyalogolni kellett. Miközben sétáltunk, eleredt az eső. Mire hazaértünk, bőrig áztunk. Persze reggelre jó beteg lettem. Magas lázam volt. Nagyon magas. Köhögtem és rázott a hideg. Senki sem volt itthon, így áthívtam Lillyt. Nem akartam ugráltatni, de nagyon rosszul voltam és a tesóm nyaralt, a szüleim pedig dolgoztak.
- Noah, hogy vagy?
- Nem jól. Olyan mintha a gyógyszerek nem hatnának.
- Majd fognak.-törölte meg izzadó homlokomat. Már nagyon rosszul voltam. Álmos voltam és csak aludni akartam. De Lilly nem engedett, mert nagyon rosszul néztem ki és nem akarta, hogy valami történjen, miközben alszom.

- Lilly, had aludjak. Nagyon álmos vagyok.

- Nem lehet Noah. Bírd ki egy kicsit még. Ha hatnak a gyógyszerek, akkor szólj. - mondta, bólintottam és néztem, ahogy Lilly a telefonját nézi. 

- Noah, mindjárt itt lesz Millie és Sadie. Szeretnének látni és gondoskodni rólad. Nekem sajnos úgy is mennem kell haza, de megvárom a lányokat.

- Oké. - csak ennyit tudtam kinyögni. Nagyon fáradt voltam. Nem tudom mennyi idő telt el, de elaludtam. Mikor felkeltem egy barna hajú lányt pillantottam meg.

- Szia Noah. Hogy vagy?

- Szia. Ki vagy?

- Mi? Én vagyok az, Millie. Noah, nem ismersz meg?

- Hogy ki vagy?

- Millie Bobby Brown. Ismerős?

- Azt hiszem volt egy ilyen nevű lány barátom.

- Nem volt, van. Én.

- Akkor szia. - mondtam. Tényleg nem tudom ki volt az. Nem is emlékszem másra, mert elaludtam.

Mindennél jobban szeretlek! - Noah Schnapp fanfictionDove le storie prendono vita. Scoprilo ora