Nélküle

583 33 6
                                    

Beverly szemszöge:

Noah már egy hete elment, és annyira izgulok, hogy mire hazajön, addigra minden rendben legyen. Lilly hazament, Chloe és a szülők hazajöttek, erre is készültem, mert az egész lakást kitakarítottam. Jut eszembe, mikor takarítottam, akkor Noah szobáját is rendesen összeszedtem, és találtam egy naplót. Noah naplóját. Tudom, hogy nem kellene, de beleolvastam. Nem találtam benne semmi érdekeset, kb. a háromnegyedéig. Aztán furcsát olvastam.

Noah bejegyzése, 162.nap.

A mai nap lesz egy találkozó az ST fanokkal. Remélem, nem lesznek verekedések, mint a múltkor.
...
Véget ért a találkozó, és nem értem, miért tettem, de egy lánynak megadtam a számom mert mondta, hogy egy barátnőjének az apja megsérült, és gondoltam, hogy meghívom valahova a többiekkel. Finn-nek úgy is tettszett az a lány. Szóval gondoltam, miért ne?

Noah bejegyzése, 163. Nap.

Ma találkozunk a lánnyal és a barátnőjével. Elvileg négy órára a parkban leszünk, úgyhogy majd jobban meg tudom ismerni a rajongóinkat.
...
Ezt már nem aznap írom, ugyanis sajnos a lányt (Beverly-t) baleset érte. Rohadtul aggódok, mert élet és halál között van az állapota, és azért féltem, mert van benne valami különleges, ami megfogott. Szép, és őszinte. Érdekes, hogy végig fogta a kezem, mondjuk sokkban volt. De engem nem zavart, hogy fogta kezem. Rég fogta már meg valaki így a kezemet. Annyira...nem tudom...olyan fura van benne...talán ez a szerelem?

Itt bekönnyeztem. Boldog voltam, viszont szomorú is, mert rossz volt azt olvasni, hogy Noah mennyire aggódik értem. De boldog is voltam, mert már ekkor tudta, hogy szerelemből szeret. Annyira cuki.
Folytattam a takarítást, meg főztem ebédet, mellesleg nagyon finom lett, utána pedig olvastam tovább Noah kis füzetét. Nem sok dolgot tudtam meg, leginkább csak azt, hogy mennyire szeret, amiért még jobban beléestem. Annyra szeretem. És alig várom haza.
Sajnos nem tudtunk eleget beszélni, mert folyton forgatott, és aludt, de nem hibáztattam, megértettem. Fáradt volt és kell neki a pihenés a folyamatos forgatások mellett.

Másnap reggel:

Ma van a suli első napja, és nagyon izgulok. Úgy hittem, hogy az első napot Noahval fogom tölteni, de mivel még 6 nap van, mire hazajön, így ez sajnos nem így lesz. Kicsit félek, mert eleve új suli, és nem ismerek senkit. Remélem, a fanok majd nem ölik meg Noah-t, mert akkor tuti mészárlás lesz a suliban. Odaértem az iskolához, megálltam a kapuk előtt, és felnéztem. Vettem egy mély levegőt és kifújtam. Valaki megszólalt mögöttem.

- Ne aggódj, a suli nem fog rád esni! - nevetett ki egy srác, de nem foglalkoztam vele, bementem. A folyosón diákok ezrei voltak, és nem is tudtam hol vagyok. Valaki megfogta a kezem és magával rántott egy terembe.

- LILLY! - ugrottam a lány nyakába. - Te hogyhogy itt tanulsz? Nem úgy volt, hogy a Sivol High School-ba mész?

- De úgy volt. Csak aztán mégse. - kuncogott. - Itt maradok. Egyrészt, nem szeretném ha egyedül lennél.

- Mert Noah nincs itt.....ugye? - kérdeztem lefelé görbült szájjal. Nem hiszem el, hogy a legfontosabb érv az, hogy Noah nincs itt a suli első napján.

- Nem csak ezért! Hanem azért is, mert a legjobb barátnőmmel egy suliba járni, buli lesz. És ezt kapd ki! Egy osztályba leszünk. - örvendezett. Megmosolyogtam, de nem voltam a legboldogabb. Igazából, Noah hiányzott. És mivel Lilly felhozta ezt a témát, egy kicsit szomorú lettem. Épp indultunk vona kifele a teremből, mikor a telefonom rezgett. Egy üzenet jött Noah-tól.

- Érezd magad jól az első napodon! Este felhívlak szerelmem! - És ennyi. Megírtam neki, hogy "oké, jó" majd elmentem a termembe. Lilly egy padba akart velem ülni, de én magyarázkodtam.

Mindennél jobban szeretlek! - Noah Schnapp fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora