,,Ahojte děti, co to tady tak krásně voní?" Vešla do kuchyně máma, která se právě vrátila z práce.
,,Vaříme večeři!" Zatlemila se Emma, která měla na starosti míchání špaget. Když tuto práci dostala, ještě nikdo nepočítal s tím, že bude každou chvíli ochutnávat, jestli už náhodou nejsou uvařené.
,,Hmm, a co to bude?" Naoukla máma Tinusovi, který to měl celé na starosti, přes rameno. Doteď jsem nevěděl, že umí tak skvěle vařit. Já moc ne, proto jsem měl na starost jen strouhání sýra.
,,Boloňské špagety s parmazánem." Usmál se pyšně Tinus, přičemž nabral na lžičku trošku omáčky a dal mámě ochutnat.
,,Páni, kde ses to takhle naučil?" Zamrkala překvapeně. Očividně jí zachutnalo.
,,Léta zkušeností, většinou jsem byl doma jediný, kdo vařil, když teda zrovna byla z čeho." Pokrčil s úsměvem rameny, ale když se otočil zpátky k pánvi, úsměv mu zase klesl. Poznal jsem, že ho ta vzpomínka bolela.
,,Už se těším, jen se zajdu převléct." Usmála se na nás všechny máma a odešla.
Čekal jsem, že se mezi mnou a Tinusem něco změní po té puse, ale bohužel. Spíš mi to přijde jako dřív, prostě nejlepší kamarádství. Bavíme se hodně, ale na ten jeden večer nikdy nepřišla řeč. Možná je to dobře, ikdyž mě to mrzí.
S jídlem už jsme finišovali, když v tom mi na mobilu vyskočilo upozornění. Jakožto člověk absolutně nezávislý na telefonu jsem ho okamžitě vzal do ruky a podíval se, kdo mi píše. K mému překvapení to byla Stacey, což je ta holka, se kterou jsem kdysi dělal ten projekt do zeměpisu. Když Tinus nebyl ve škole, dost jsme se zkamarádili.
Staceyna💞: Čauky Macu, o víkendu pořádám oslavu mých narozenin a ty jakožto můj nejlepší kamarád odsud tam nebudeš chybět, je ti to jasný?
CusCus💝: Jasan a můžu vzít Tinuse?
To bude náhodou skvělá příležitost. Stacey ví, jak to s Tinusem mám, dokonce ho už viděla, jelikož zase chodí na naší školu. Řekl jsem jí dokonce i o té puse a ona nás hned začala shipovat. #MacTinus. Ovšem o mně a Rossovi nemá ani šajnu, ví akorát, že ho znám. A tak to taky zůstane, nechci už ho nikdy vidět.
Staceyna💞: To je samozřejmost! Šnek se musí dostavit, už mám dokonce plán! 😏
Historku o Tinusovi a šnekovi vám taky někdy povím, ale teprve až bude správný čas.
CusCus💝: Opovaž se, já to zvládnu sám!
Staceyna💞: Ale už to zvládáš sám skoro půl roku. Moc ti to teda nejde, člověče.. xD
CusCus💝: Však já už něco vymyslím, každopádně s náma počítej
,,Kdo ti píše?" Zeptal se najednou Tinus, který už nosil talíře s večeří na stůl. Emma vypadala, že mu to začne jíst rovnou z ruky, asi měla vážně velký hlad.
,,Stacey. Má tenhle víkend narozky a bude párty, tak nás pozvala." Sdělil jsem mu rovnou.
,,Párty? Můžu jít taky?" Zbystřila okamžitě Emma.
,,Někdy příště, tohle je jen pro velký!" Poplácal jsem jí po hlavě a hned zaujal místo vedle ní. Také už mi vyhládlo. Máma už taky došla, dokonce společně s tátou, a tak jsme všichni zasedli ke stolu a společně se dali do jídla.
Krátký, ale příště se to začne rozjíždět
😏😎
Co myslíte, že má Stacey za lubem?
😏😏😂
Doufám, že užíváte prázdniny, Ňufíci
Lya❤
ČTEŠ
I'll Make You Believe (M&M)
FanfictionTy. Já. Už nevěřím, že by mezi námi něco mohlo být. Prý ti na mně záleží. Nevěřím tomu. Nevěřím už ničemu. !Toto není INCEST! Nebo teda jako je to MacTinus ship, ale nejsou tady dvojčata, ani sourozenci. To, že jsou si tak moc podobní, nebudeme ře...