,,Tak jak dopadl můj geniální plán?" Rozletěly se dveře a v nich stála drobnější bruneta, ovšem však nepřehlédnutelná.
,,Myslím, že skvěle." Ozval se najednou Ross, který už však vůbec nezněl opile. Co to..?
,,Ty v tom jedeš s ní?" Řekli jsme s Tinusem zároveň, nad čím jsem se hned musel pousmát.
,,No samozřejmě, byl jsem požádán, abych v této věci vypomohl." Usmál se pyšně, ale já se naopak zamračil.
,,Takže ty si Tiniho žduchnul schválně?" Vyjel jsem na něj trochu. Kupodivu mě ale zastavil Tinus, který mi povzbudivě stiskl dlaň.
,,Bylo to jen trochu, Macu, nemusíš být hned hrubý." Pousmál se a tentokrát i já.
,,Omlouvám se, možná jsem to trochu přehnal.." Poškrábal se na zátylku.
,,Každopádně, jakto, že jsi mi neřekl, že jste spolu s Rossem něco měli!?" Začala Stacey, což jsem upřímně čekal. Proto jsem jí to taky neřekl, určitě by se vyptávala.
,,Upřímně? Nechtěl jsem se k tomu vracet.." Řekl jsem prostě pravdu, nemělo cenu lhát.
,,Já jsem taky měl málem infarkt, když jsem se dozvěděl, že s tebou chodí Stacey do třídy." Uchechtl se Ross. Musím uznat, že takhle se s ním teď vidět bylo mírně trapné. ,,Každopádně ty a, promiň, vypadlo mi jméno, se k sobě hodíte víc, než my dva." Když to řekl, tak jsem se k Tinusovi víc přitulil a on ke mně. Je to vůbec možné, že je teď opravdu můj?
,,Děkuji." Špitl Tinus a já mu dal pusu na spánek.
☮☮☮
,,Tak co, kluci? Jaká byla oslava?" Zeptala se nás druhý den ráno máma.
,,Skvělá, ale Tinus ještě spí." Pousmál jsem se a začal hledat něco k jídlu v ledničce.
,,No jo, tak nemáte v noci dělat skopičiny." Zasmála se. Já se zarazil. ,,Nekoukej tak na mě, jestli mi teď hodláš tvrdit, že ten cucflek máš, protože si spadl na vysavač, tak to můžeš zkoušet na někoho jinýho, ne na mě."
Stál jsem jako opařený a s otevřenou pusou, čemuž se máma samozřejmě začala smát.
,,Jsem ráda, že mi to moje loďování vyšlo." Pyšně se pro sebe usmála.
,,Tak za prvé, je to shipování, a za druhé, jak víš, že je od něj, hmm?" Snažil jsem se to obrátit proti ní.
,,Dobré ráno," Vešel do kuchyně Tinus a pohled mi hned spadl na jeho dva opravdu hezky viditelné cucfleky. Máma na mě hned obrátila pohled a zvedla obočí. Na to jsem mohl jen obrátit oči v sloup.
,,Děje se něco?" Zeptal se nás zmatený Tinus. Bože, i takhle po ránu je nehorázně roztomilý.
,,Ale nic, já jdu do sprchy." Vstala máma a při odchodu na mě mrkla. Mezitím se ke mně Martinus doloudal a objal mě. To mi ale nestačilo, takže jsem spojil naše rty.
,,Někdy mám pocit, že moje máma má u mě v pokoji skrytý kamery." Podotkl jsem a hned jsem ucítil, jak se Tinus napnul. Hodil na mě vyděšený pohled.
,,T-to jakože viděla, co jsme včera dělali?" Hlasitě polknul.
,,Ne, neboj." Zasmál jsem se a opět ho políbil. ,,To zůstane jen mezi náma." Špitl jsem a on se děkovně usmál.
,,Miluju tě."
The End
Jeeeeeej
Tak je tu koneeeeec
Konečně!!
😁😇😭
Určitě mi napište, jak se vám tohle líbilo
❤❤❤
Děkuji za veškerou podporu, kterou jste mi celou dobu poskytovali
Tolik přečtení a hvězdiček
😍😍
A také děkuji za všechny komentáře, všechny mi vykouzlily úsměv na tváři
❤Love You All❤
ČTEŠ
I'll Make You Believe (M&M)
FanfictionTy. Já. Už nevěřím, že by mezi námi něco mohlo být. Prý ti na mně záleží. Nevěřím tomu. Nevěřím už ničemu. !Toto není INCEST! Nebo teda jako je to MacTinus ship, ale nejsou tady dvojčata, ani sourozenci. To, že jsou si tak moc podobní, nebudeme ře...