Güldüren kedi

59 8 4
                                    

Bir varmış bir yokmuş.Havlayan köpeklerin hali kedilerden sorulmuş.Miyavlayarak dolaşan kedi bizim masala konu olmuş.Bakalım neler olmuş??
Evvel zaman içinde,kalbur saman içinde.Beyaz bir kedi mahallenin neşe kaynağıymış. Ona "güldüren Kedi" ismini takmışlar.Bir gün yine yürüyormüş.
Bir köpek bizim kediyi görünce hemen yemeye kalkışmış. "Ama dur! Ben sana yemek bulurum!"
-Akşama kadar bana yemek bulamassan yenirsin."
Kedicik ilk gördüğü eve dalmış.
Tam eti alırken sarışın bir kız gelmiş.
"Bunu alman için bana yumurta getirmelisin.
Bakkala gitmiş. Yumurtayı alirken sarışın bir kız gelmiş yumurtayı alacakkenbakkalcı:
-onu alacaksan bana bir kahve getir!"
Gitmiş gitmiş gitmiş... ama bir türlü bulamıyordu. Tam ümidini kestiği anda bir kahvehane gördü.
içeriye girdi. tam kahveyi alırkenBana bir su getir"sesini duydum...
Allahım sana anlatıyorum,yumurta alacaktım bakkal kahve istedi kahveyi buldum su istedi ben desenin kapına dayandım.Allahımyağmur ver!Allahım yağmur ver...Yağmur yağıyordu ve kahveci bana kahve verdi kahveyi markete verdim market bana yumurta verdi. Yumurtayı kıza verdim kız bana et verdi eti köpeğe verdim ve köpeğin elinden kurtuldum mutlu mutlu yaşadım...


Lüuuuuuuuutfen                            takip et!

Güldüren kediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin