~ tizenhatodik ~

134 19 2
                                    

Yun Seo

- Üljetek körbe! - utasított mindenkit Jin és a szoba közepére mutatott.

Ki fogom tudni ezt én bírni józanul? - kérdeztem magamtól bizonytalanul.

Namjoon, mintha belelátna a fejembe, hirtelen egy pohár kék löttyöt csúsztatott elém.

- Kóstold csak meg! Nagyon finom koktélokat tudok készíteni - mondta büszkén, majd besietett a szoba közepére, mert Jin kezdett egyre türelmetlenebbé válni. 

A pohár széle mindeközben megcsillant arra késztetve, hogy egy korty erejéig legalább megkóstoljam. 

A kezembe markoltam a poharat és beleszürcsöltem. Nagy hiba volt. A koktél szó szerint itatni kezdte magát. Úgy éreztem az az egy korty nem képes a szomjamat csillapítani, ezért az egész pohár tartalmát lehúztam és máris nyúltam a következő után. 

- Te nem jössz? - kiabált oda hozzám Jin.

Értetlenül felhúztam a szemöldökömet, majd a nappali közepére hunyorítottam. Kicsit kábábbnak éreztem magamat a kelleténél, de jól éreztem magam a bőrömben, ezért nem törtem rajta nagyon a fejem.

A többiek már rég helyet foglaltak. Ezért úgy véltem végre itt az ideje, hogy én is a tettek mezejére lépjek.

Balerina módjára bepörögtem a kívánt helyre, de talán a plusz mozdulatokat kihagyhattam volna. Rátapostam a saját lábamra, amitől picit az egyensúlyom is megbillent és elkezdtem előre zuhanni. Ijedten becsuktam a szemem és vártam a csattanást, de csak két hatalmas kezet éreztem, ahogyan gyengéden megtart, majd szorosan magához húz. Óvatosan kilestem szempillám alól és Jin gyönyörű szemeivel találtam szembe magamat.

- Máskor vigyázz! - intett óva, majd segített felállni és visszafordult a többiekhez magyarázni valamit.

Szerencsére senki nem vette nagyon a szívére az előbbi jelenetet vagy csak már túl sokat ittak Namjoon italából. Tényleg! Namjoon itala! Én mennyit ittam? Nem hinném, hogy többet, mint...

Hirtelen megfordultam az asztal felé és próbáltam kivenni hány pohár is van az asztalon, ami hozzám tartozhat, de minden olyan homályos volt. Talán a Soju helyett a kék löttyhöz nyúltam volna? Először ötöt számoltam, de az lehetetlen, annyit nem ihattam ennyi idő alatt. Hiszen alig telt el pár perc....

- Namjoon, ha vége Jin játékának, kaphatok még abból a finom koktélból? - kérdeztem izgatottan, mert még mindig a számban éreztem az isteni izét. Ez az. Mit is töröm én most azon a fejemet, hogy mennyit ittam belőle, hiszen olyan mennyei volt. A sok gondolkodástól csak még jobban megfájdulna a fejem.

- Hogyne rögtön csinálom is a játék után - kacsintott rám Namjoon elégedetten. 

- Most, hogy mindenki elfoglalta a helyét, - csapta össze boldogan a kezét Jin - akár bele is kezdhetnénk.

- Mibe? Elkezded végre valahára vagy várjunk reggelig? - fintorodott el Suga, aki furcsa mód felkelt az álmából és csatlakozott hozzánk. 

- Mindig gondolni fogok egy személyre és ki kell találni az információk alapján, hogy ki az - vigyorodott el Jin ördögien. 

Wide Awake - Jin FFWhere stories live. Discover now