Barış Akarsu-Bir Sevmek Bin Defa Ölmek Demekmiş
Deneme 1, 3..
Sevda: Savaş bir şey duydum ve sana söylemem gerektiğini düşünüyorum
Savaş: Ne duydun güzelim?
Sevda: Verda
Savaş: Ne olmuş Verda'ya?
Sevda: Ufukla barışmış
Savaş: Nasıl yani?
Arda: Tekrar sevgililer işte abicim
Savaş: Peki kendi tercihi
Sevda: Ciddi misin?
Savaş: Evet
Arda: Yalan söylüyor
Savaş: Yalan söylüyorum
Sevda: Birinin canı sıkkın
Arda: O zaman yapılacak şey belli
Savaş: 5 dakikaya orada olurum
Sevda: Bende çıktım evden
*
Verda'nın, Ufuk'a geri döndüğünü okuduğumda kalbim sıkışmıştı. Onu aldatan birine dönmesi bir kenara, beni affetmesinin artık imkansız olduğunu anlamıştım.
Önümde ki rakıdan bir yudum alırken Sevda güldü. Bakışlarımı ona çevirdiğimde "İlk benim için gelmiştik. Hatırlıyor musunuz?" dedi.
Kafamla onayladım. "Aldatıldın diye salya sümük ağlıyordun." Arda yüzünü buruşturunca güldüm.
"Sabaha kadar ağlamıştım. Şimdi saçma geliyor." Elimi önümde ki bardağa koyup etrafında daireler çiziyordum.
"Her şeyin bir sonu vardır. Unutabilirsin Savaş." Kaşlarımı çattığımda dudaklarını birbirine bastırdı.
"Ya unutmak istemiyorsam?"
"Acı çekersin." Diyen Arda'ya baktığımda dikkatle bana baktığını gördüm.
Yüzüme bir gülümseme yerleştirip "Bana acı çektirmesini bile seviyorsam?" dediğimde Arda gözlerini devirdi.
"O zaman salaksın. Hayatın seni üzen birini bekleyecek kadar değersiz mi?"
Haklıydı. Ama bende onu kandırmıştım.
"Bakın şimdi okuldan bir kaç kız bakıyoruz." Bakışlarını bana çeviren Sevda'ya baktığımda kaşlarım havaya kalkmıştı.
"Ve sende o kızlardan biriyle görüşüyorsun. Belki sana iyi gelir."
"İstemiyorum.
"Sana nikahı bas demedik Savaş. Sadece otur bir şeyler iç." Arda'nın dediğiyle kafamla onaylamıştım. Bir şeyler içmekten zarar gelmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VERDA | Texting
Short StorySavaş: Güzelsin.. Savaş: Tüm kırgınlıklarınla, insanlara olan güvensizliğinle, o küçük kız çocuğuna olan sevginle.. Savaş: Çok güzelsin Savaş: Yüzün güzel diye değil, kalbin güzel diye güzelsin Savaş: Beni affetmenin zor olduğunu biliyorum. Cevap y...