Fotoğraf Verda
Ömür'ün olduğu hastane odasından içeri girdiğimde içeride ki kalabalığı boşverin Ömür'ün yanına yöneldim. Ömür beni görünce kollarını havaya kaldırıp "Verda!" dedi.
İyi olduğu için derin bir nefes alırken kafasında ki şarkıya gözüm takılmıştı.
"Ne oldu?" dediğimde bakışlarım babama dönmüştü.
Babam Savaş'a bakarken bir kaç kere öksürük dikkati üzerime çektim.
"Salıncak demirinin üstüne çıkmış. Düştü." Sinirle kahkaha attım.
"Evde şu kadar adamsınız." Odada ki annemi, babamı, Ömür'ün annesini ve bakıcısını gösterdim.
"Küçücük kıza sahip çıkamıyorsunuz."
"Verda!" diyen annemi umursamadan bakışlarımı doktora çevirdim.
"Doktor hanım bir sorun yoksa kardeşimi götürebilir miyim?" Doktor kafasıyla onayladığında Ömür'ü kucağıma aldım.
"Nereye?" Kaşlarım çatık bir şekilde babama baktım.
"Ömür artık benimle kalacak. Ona da bana verdiğiniz zararları vermenize izin vermem." Odadan çıktığımızda babam arkamdan söyleniyordu.
"Aa yakışıklı da gelmiş." diyen Ömür'e bakıp güldüğümde Savaş'a baktığını gördüm. Savaş önüme geçip beni durdurduğunda dikkatle yüzüne baktım.
"Sinirden titriyorsun. Ömür'ü ben taşırım." dediğinde bakışlarımı Ömür'ü tutan ellerime indirdim. Gerçekten titriyordum.
Kafamla onayladığımda Ömür'ü kucağımdan aldı ve yürümeye başladı. Hastaneden çıktığımızda elimde bir sıcaklık hissettiğimde bakışkarım elime indi. Elimi tutmuştu. O an desteğe ihtiyacım olduğu için sesimi çıkarmak istememiştim.
*
Savaş: Ömür nasıl?
Verda: İyi. Çok korktum Savaş
Verda: Kalbim yerinden çıkacak gibiydi
Verda: Hala arada odasına gidip kontrol ediyorum
Savaş: Tamam sakin ol
Savaş: Her şey geçti
Verda: Ona bir şey olsaydı. Yemin ediyorum onları öldürürdüm
Verda: Yaramaz bir çocuk değil. Söz dinliyor
Verda: Başında biri olsaydı böyle olmazdı
Savaş: Herkes hata yapar
Savaş: Önemli olan hatalardan ders çıkarmak
Savaş: Oldukça üzgün görünüyorlardı
Verda: Umrumda değil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VERDA | Texting
Short StorySavaş: Güzelsin.. Savaş: Tüm kırgınlıklarınla, insanlara olan güvensizliğinle, o küçük kız çocuğuna olan sevginle.. Savaş: Çok güzelsin Savaş: Yüzün güzel diye değil, kalbin güzel diye güzelsin Savaş: Beni affetmenin zor olduğunu biliyorum. Cevap y...