Bir hikayenin daha sonuna geldik :")
Bu zamana kadar bana destek olan herkese çok teşekkür ederim♥
Keyifli okumalar :)
"Doğru yapıyor muyum?" Elimdeki bıçağı alıp gülünce kaşlarımı çattım.
"Gülme!" Dudaklarını birbirine bastırıp gülmesini durdurdu.
"Sevda daha patates soyamıyorsun. Sen bu yaşına kadar nasıl yaşadın?"
"Deniz elimin tersindesin. Çarparım." Ellerini havaya kaldırınca dudağımı büzdüm.
"Biz sizin gibi ilkel değiliz. Soyacakla soyuyoruz. Bıçakla soyamıyorum."
"Tamam tamam bahaneni kabul ettim. Hadi otur artık. Daha fazla yardım etme." Omuzlarımı silkip kenarda duran masaya yöneldim. Sandalyelerden birini çekip otururken Deniz'i izlemeye başladım. İşini aşkla yapıyordu.
Dirseğimi masaya yaslayıp, elimi yanağıma koydum. Dikkatle ocağı açıp yemekleri pişirmeye başladığında içimde ona karşı oluşan hayranlık duygusunu bastırmaya çalışıyordum.
Bakışlarını bana çevirdiğinde güldü. "Yemek yaparken çok yakışıklı göründüğümü söylerler."
"Normalde de yakışıklısın." Omuzlarımı silktiğimde, güldü.
"Baya açık sözlüyüz."
"Her zaman böyleyiz." Yanıma gelip sandalyelerden birini çekti ve oturdu.
"Biriyle ilişki yaşamaktan neden korkuyorsun?" Kaşlarım havaya kalkarken düşündüm.
"Çünkü güçlü biri değilim."
"Nasıl yani?"
"Bana acımayacaksan anlatırım." Güldüğümde ellerini masanın üstünde birleştirdi.
"Kimse, kimseye acıyacabilecek kadar muhteşem değil."
"Peki peki. Sen daha fazla hayattan dersler moduna geçmeden ben başlayayım." Kafasıyla onayladığında anlatmaya başladım.
"Uzun süren bir ilişkin vardı." Bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde dikkatle beni dinlediğini görmüştüm. Tebessüm edince gülümsedi.
"Erkan." dedikten sonra derin bir nefes aldım. Biraz zorlanmıştım.
"İlişkimiz güzel gidiyordu. Ama bir gün beni aldattı." O anlar aklıma gelirken ürperdiğimi hissettim.
"Bende büyük bir hata yapıp intihar etmeye çalıştım. Aptallık, biliyorum. Ama o an düzgün düşünemiyordum."
"Aptallık? Senin gibi bir kızı aldatması aptallık." Gülümserken gözlerinin içine baktım.
"Bu yüzden yine kendimi çok kaptırırım diye korktum. Kısaca dışardan göründüğüm gibi güçlü biri değilim."
"Yanılıyorsun. Çok güçlüsün."
"Nasıl yani?"
"Kaza yaptığım zamanı hatırlıyor musun?" dediğinde kafamı aşağı yukarı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VERDA | Texting
Short StorySavaş: Güzelsin.. Savaş: Tüm kırgınlıklarınla, insanlara olan güvensizliğinle, o küçük kız çocuğuna olan sevginle.. Savaş: Çok güzelsin Savaş: Yüzün güzel diye değil, kalbin güzel diye güzelsin Savaş: Beni affetmenin zor olduğunu biliyorum. Cevap y...